  • 1. Data: 2011-01-28 23:19:58
    Temat: [WRC] Spot....
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Cześć.

    Padła idea spotu w przyszłym tygodniu. Tym razem nie proponuję sam
    terminu. Wiadomo tylko, że wieczorem (18:00-19:00) pod pręgiem. No
    chyba, żeby nas nagle zasypało konkretnie, to można zmotoryzowany zrobić
    - ale na to raczej się nie zanosi.
    Są chętni?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 2. Data: 2011-01-28 23:32:20
    Temat: Re: Spot....
    Od: Mirosław Pragłowski <...@p...com>

    > Są chętni?

    Są ale termin to jak dla mnie jedynie poniedziłek ;(

    BTW daaaaaaawno na spocie nie byłem ;)

    --
    Mirosław Pragłowski
    ...@p...com

  • 3. Data: 2011-01-28 23:41:24
    Temat: Re: [WRC] Spot....
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 28 Jan 2011 23:19:58 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak
    napisał(a):

    > Są chętni?

    Ja już jestem wolny czasowo, także jeżeli będzie informacja kilka dni
    wcześniej to jestem.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 4. Data: 2011-01-31 23:58:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

> [...]

    > terminu. Wiadomo tylko, że wieczorem (18:00-19:00) pod pręgiem. No
    > chyba, żeby nas nagle zasypało konkretnie, to można zmotoryzowany zrobić

    Pewnie.

    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2011-02-01 16:01:39
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > Pewnie.

    No to póki co jest nas trzech. Stałych bywalców. :/
    Rafał pewnikiem się dopisze. A co z resztą?

  • 6. Data: 2011-02-01 16:15:14
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    > No to póki co jest nas trzech. Stałych bywalców. :/
    > Rafał pewnikiem się dopisze. A co z resztą?

    jadą na urlop.. ;-)

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 7. Data: 2011-02-02 09:40:35
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    Ja bym się wybrał, ale do wrocka mam 200km, niby niedużo, ale ostatnio
    dużo jeżdżę służbowo i nie chce mi się jeszcze prywatnie jeździć ;-)
    Chyba, że ktoś z z okolic Katowic będzie jechał, to mogę się dopiąć.

  • 8. Data: 2011-02-02 23:52:53
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > No to póki co jest nas trzech. Stałych bywalców. :/
    > Rafał pewnikiem się dopisze. A co z resztą?

    Zależy kiedy, mam napad na Olsztyn, napad na trójmiasto i napad
    na wawę w planie na dniach.

    6008

  • 9. Data: 2011-02-03 09:33:24
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 02 Feb 2011 23:52:53 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Zależy kiedy, mam napad na Olsztyn, napad na trójmiasto i napad
    > na wawę w planie na dniach.

    Aute 'se' umyj, bo już nawet tej karykaturalnej naklejki nie widać...
    ;)

  • 10. Data: 2011-02-04 02:55:11
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-02-03 09:33, Seba pisze:

    > Aute 'se' umyj, bo już nawet tej karykaturalnej naklejki nie widać...
    > ;)

    Ej no , odwal się ;) , właśnie osiągnąłem idealny stan
    zabrudzenia do jakiego dążyłem w zakresie dupy ... Żadne foto
    strzelające w dupę mi aktualnie nie straszne ;). Policja się
    jeszcze nie czepiła :) Zastanawiam się nad nabyciem osłonek,
    które zakładałbym wjeżdżając na myjnię, co by syfu z tablic nie
    ściągnęło :)

    Aktualnie dążę do identycznej czerni na przedzie pojazdu,
    szumnie przez Ciebie zwanego "autem" :)

    6008