  • 1. Data: 2020-06-01 02:40:16
    Temat: WWW z danymi CPU AMD
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Gdy chcę poczytać o jakimś Intelu, sięgam tu:
    https://ark.intel.com/content/www/pl/pl/ark/products
    /series/95544/7th-generation-intel-core-i7-processor
    s.html
    a co wówczas, gdy chcę poszukać czegos o AMD?

    Chcę mało kwiatów takich, jak te:
    https://www.amd.com/en/ryzen-7
    i dużo treści:
    https://www.amd.com/en/products/cpu/amd-ryzen-7-3700
    zjadliwie podanej...

    Jest coś lepszego czy nie ma?

    -=-

    Warto w ogóle celować w Ryzeny czy AMD?
    Ryzen to odpowiednik czegoś w Intelu?

    Warto szukać ekranu dotykowego?
    Są tanie laptopy z dwoma HDD lub z dwoma M.2 NVMe?

    FHD; jakiś znośny CPU, najlepiej z DDR4; raczej osobna grafika
    z własną RAMką; gdyby był napęd optyczny, zamieniłbym na HDD;
    gdyby były dwa sloty M.2 NVMe, pokusiłbym się o Optane, ale
    zapewne AMD nie współpracuje z Optanami... Może wywaliłbym
    z Acera Evo i wstawiłbym do tego nowego a do Acera bym
    wrzucił Optane 32 GB...

    Mile widziane: dobry ekran; ciacha praca całości; mocne
    zawiasy; rozsądne łączenie matrycy (by nie łamało się
    w efekcie machania klapą) z laptopem... NISKA CENA.

    Raczej M.2 PCIe x4, ale w ostateczności może być x2.

    --