  • 1. Data: 2010-07-27 07:00:56
    Temat: Wakacyjna FotoGeA.com
    Od: Marek Waskiel <m...@g...com>

    Witam

    Zachęcam do pobrania nowego numeru FotoGeA.com - miesięcznika o
    fotografowaniu i podróżach. Dużo miejsca poświęcono w nim
    fotoreportażowi. Przygotowaliśmy relacje z Chin, Cypru,
    Suwalszczyzny, Stoczni Gdańskiej a miesięcznik zamyka rozmowa ze
    znakomitym polskim fotografikiem Witoldem Krassowskim i jego
    fotoreportaż z Afganistanu.

    Magazyn FotoGeA.com jest przygotowywany formacie PDF. Aby otrzymać
    mailem link, z którego można bezpłatnie pobrać swój egzemplarz
    miesięcznika FotoGea.com w formie elektronicznej (plik PDF) wystarczy
    wypełnić formularz na stronie:

    http://www.fotogea.com/?page_id=692

    i kliknąć "Wyślij".

    Pozdrawiam
    Marek Waśkiel

  • 2. Data: 2010-07-27 10:47:07
    Temat: Re: Wakacyjna FotoGeA.com
    Od: "Marcin" <m...@W...gazeta.pl>

    A nie łatwiej i wygodniej podać bezpośredni link:
    http://www.waskiel.pl/fotogea4.pdf
    Pozdr,

  • 3. Data: 2010-07-27 11:52:15
    Od: Marek Waskiel <m...@g...com>

    On 27 Lip, 12:47, "Marcin" <m...@W...gazeta.pl> wrote:
    > A nie łatwiej i wygodniej podać bezpośredni link:http://www.waskiel.pl/fotogea4.pdf
    > Pozdr,
    >
    > --

    A kto Cię kolego upoważnił do takiej akcji?

    Czy nie uważasz, że możemy udostępniać naszą pracę na określonych
    przez nas warunkach?
    Jeżeli uważasz, że nie warto z takiej formy i propozycji korzystać to
    proszę nie korzystaj.
    Rzecz jest prosta i jasna.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 4. Data: 2010-07-27 12:08:14
    Od: "Marcin" <m...@W...gazeta.pl>

    Marek Waskiel <m...@g...com> napisał(a):

    > Czy nie uwa=BFasz, =BFe mo=BFemy udost=EApnia=E6 nasz=B1 prac=EA na okre=B6=
    > lonych przez nas warunkach?

    Jasne, numer mi sie podoba (fajny artykul o Cyprze i Chinach) i chyba dlatego
    wyslalem ten link. Sorry, jesli urazilem tym autorow.

    Innym moge tylko powiedziec, ze podanie adresu email nie spowodowalo zadnego
    spamu, itp. Przynajmniej do tej pory (numer 4) i mam nadzieje, ze bedzie tak
    dalej ;-)

  • 5. Data: 2010-07-27 14:06:08
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 27 Jul 2010 04:52:15 -0700 (PDT), Marek Waskiel napisał(a):

    > Czy nie uważasz, że możemy udostępniać naszą pracę na określonych
    > przez nas warunkach?

    Nie. Poza tym skoro udostępniliście jako bezpośredni link to co macie do
    kogoś pretensję?

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 6. Data: 2010-07-27 15:37:59
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    On Tue, 27 Jul 2010, Marek Waskiel wrote:

    link:http://www.waskiel.pl/fotogea4.pdf

    > A kto Cię kolego upoważnił do takiej akcji?
    >
    > Czy nie uważasz, że możemy udostępniać naszą pracę na określonych
    > przez nas warunkach?

    Jasna sprawa, że możecie, no ale jakby nie patrzeć sami te warunki
    określiliście. Udostępniacie swoją pracę pod permanentnym linkiem w
    dodatku niezwiązanym z mailem na który został wysłany, zamiast wysyłać
    mailem link jednorazowy albo jakiś dostęp na hasło. To po co wtedy mieć
    pretensje do człowieka, że wysłał linka do Waszego serwisu?

  • 7. Data: 2010-07-27 17:04:07
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <i2mi7d$5v0$1@inews.gazeta.pl>,
    "Marcin" <m...@W...gazeta.pl> wrote:

    > Jasne, numer mi sie podoba (fajny artykul o Cyprze i Chinach) i chyba dlatego
    > wyslalem ten link.

    A moim zdaniem - numer slabszy, niz poprzednie.
    W szczegolnosci - material ze stoczni pasuje do magazynu podrozniczego
    jak piesc do nosa.

    I jeszcze jedno - czy wydawca placi za zamieszczone zdjecia?
    Bo na zapytania mailowe na temat nie udziela odpowiedzi.

    TA

  • 8. Data: 2010-08-03 08:23:23
    Od: out <q...@p...fm>

    Marek Waskiel pisze:
> [...]
    > przez nas warunkach?
    > Jeżeli uważasz, że nie warto z takiej formy i propozycji korzystać to

    Eee jak widać nie wiedzą w jaki sposób zliczać pobrania i spaprałeś im
    koncepcję tej sztuki ;)