  • 1. Data: 2019-07-10 11:21:56
    Temat: Wakacyjna sonda - odstęp
    Od: p...@g...com

    w kontekście materiału video nasuwa sie pytanie: kiedy ociężali umysłowo
    parlamentarzyści wpiszą do PORD minimalny/bezpieczny odstęp ?

    a) 1-5 lat
    b) już w kolejnej kadencji
    c) nie rokują, potrzebna jest zmiana świń u koryta
    d) nigdy

    osobiście obstawiam a ale to dlatego ze z natury jestem optymista :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=QyTMT_2v5fQ

  • 2. Data: 2019-07-10 13:49:24
    Temat: Re: Wakacyjna sonda - odstęp
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >d) nigdy
    >osobiście obstawiam a ale to dlatego ze z natury jestem optymista :-)

    Tu nie ma co optymizowac
    https://moto.wp.pl/odstep-na-autostradach-bedzie-pod
    -nadzorem-ministerstwo-infrastruktury-opracuje-nowe-
    przepisy-6239310011532929a

    Wiec:
    -1-4 lata,
    -lub w nastepnej kadencji - tzn tej 2023-
    -lub nie rokuja :-)

    >https://www.youtube.com/watch?v=QyTMT_2v5fQ

    Ale ale ... czy taki przepis jest potrzebny ? Moze suweren nie chce,
    szczegolnie ze nie ma miarki w oczach :-)

    Przeciez odpowiedni przepis juz mamy - i kto go nie przestrzega, ten
    potem placi wieksza skladke :-)

    A na filmie:
    -widac, ze wiekszosc sensowny odstep ma,
    -od 3:50 ... czyzby Dworak chcial tego przepisu takze dla tych tych z
    przodu ?

    No ale akurat widzialem maly karambol na Klecinskiej we wrocku ...
    tylko 6 aut
    https://gazetawroclawska.pl/wroclaw-karambol-na-gado
    wiance-sa-ranni-duze-korki/ar/c1-14256867

    wiec moze te przepisy by sie przydaly ... tylko niemieckie reguluja od
    80, a tam wolno 60 :-)

    P.S. 6:20 - suweren rokuje dobrze :-) Ale moze dostanie smartfony :-(
    Kolejne ... nawet rowerzysci we Wloclawku rokuja :-)

    J.

  • 3. Data: 2019-07-10 14:45:04
    Od: p...@g...com

    --Wiec:
    > -1-4 lata,
    > -lub w nastepnej kadencji - tzn tej 2023-
    > -lub nie rokuja :-)

    widze ze jestes zdecydowany :-)

    -- wiec moze te przepisy by sie przydaly ... tylko niemieckie reguluja od
    80, a tam wolno 60 :-)

    https://www.bussgeldkatalog.org/abstand/

    reguluja ponizej tylko ze dosc tanio a drogo robi sie pow 80 km/h

    Abstandsverstoß bei weniger als 80 km/h 25 EUR
    ... mit Gefährdung 30 EUR
    ... mit Sachbeschädigung 35 EUR

  • 4. Data: 2019-07-10 15:55:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >--Wiec:

    >widze ze jestes zdecydowany :-)

    realista jestem :-)
    W tej kadencji juz raczej nie zdaza, wiec moze w nastepnej.
    Albo wyjdzie, ze oni nie rokuja, wiec moze w kolejnej kadencji.
    Albo sie okaze, ze i nastepni nie rokuja ... a moze nie ma takiej
    potrzeby :-)

> [...]
    >reguluja ponizej tylko ze dosc tanio a drogo robi sie pow 80 km/h
    >Abstandsverstoß bei weniger als 80 km/h 25 EUR

    Hm, rozszerzyli, czy wczesniej tez bylo, ale nie zauwazylem ?

    Tylko:
    -czemu tam sa liczby powtorzone ? Ktos niestarannie redagowal, czy to
    jakies osobne przypadki ?
    -w terenie zabudowanym wymaga sie 1s odstepu - z grubsza 1/4
    predkosci.

    - ... dlaczego oni tego odstepu nie zapisali w StVO ?
    https://www.stvo.de/strassenverkehrsordnung/92-4-abs
    tand

    Zapis tak jakby taki sam jak u nas ...

    J.

  • 5. Data: 2019-07-10 16:41:48
    Od: p...@g...com

    Pewnie nie doczytałes do końca ;-)
    Liczby oznaczają wykroczenie zwykłe, z zagrożeniem i z szkodami.

  • 6. Data: 2019-07-10 16:49:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

    >Pewnie nie doczytałes do końca ;-)
    >Liczby oznaczają wykroczenie zwykłe, z zagrożeniem i z szkodami.

    Wlasnie przelecialem (nie mylic z dokladnym czytaniem) do konca, i
    najpierw jest tabelka,
    potem pod tytulem
    Bußgeldkatalog für Abstandsvergehen
    jakby to samo,

    potem
    Bußgelder bei Vergehen gegen den Mindestabstand

    Szkopom raz nie wystarczy, trzeba trzy razy ?

    J.

  • 7. Data: 2019-07-10 17:58:07
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-07-10 o 11:21, p...@g...com pisze:
    > w kontekście materiału video nasuwa sie pytanie: kiedy ociężali umysłowo
    parlamentarzyści wpiszą do PORD minimalny/bezpieczny odstęp ?

    I już nie będzie kary za najechanie?

  • 8. Data: 2019-07-10 21:51:28
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-10 17:58, t-1 wrote:

    > I już nie będzie kary za najechanie?

    O to to. Skoro to takie dobre to chyba być nie powinno. :-)

  • 9. Data: 2019-07-11 11:29:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "t-1" napisał w wiadomości grup

    >I już nie będzie kary za najechanie?

    Bedzie.
    Ale bedzie tez kara za nienajechanie. Za sam odstep.
    I moze bedzie mniej najechan.

    J.

  • 10. Data: 2019-07-11 12:59:56
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>