  • 1. Data: 2016-09-22 23:11:48
    Temat: Wał Korbowy
    Od: kolo321e <kolo215@_NOSPAM_onet.pl>

    Witam!!
    kawasaki kxf 250 4t rocznik 2009. Mam zamiar kupic wał korbowy do crossa
    ale nie moge znalezc z 2009 rocznika jest z 2008 rocznika ale nwm
    czypodejdzie pod moj model.Prosze o szybka odpowiedz
    z Góry Dziekuje

  • 2. Data: 2016-09-23 10:48:42
    Temat: Re: Wał Korbowy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kolo321e kolo215@_NOSPAM_onet.pl ...

    ?

  • 3. Data: 2016-09-23 12:10:38
    Od: Agent0700 <k...@w...pl>

    W dniu 2016-09-23 o 10:48, Budzik pisze:
    > Użytkownik kolo321e kolo215@_NOSPAM_onet.pl ...

    > ?

    nie wiesz bo nie masz dzieciaków w szkole podstawowej.

    Pytającego trzeba by tam wysłać żeby nauczył się po polskiemu.

  • 4. Data: 2016-09-24 12:00:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Agent0700 k...@w...pl ...

    > nie wiesz bo nie masz dzieciaków w szkole podstawowej.
    >
    > Pytającego trzeba by tam wysłać żeby nauczył się po polskiemu.

    Wiem wiem... Domysliłem sie :)

    Moje pytanie, w podtekście, brzmiało: nawet ci się, kurwa, całych wyrazów
    nie chce pisac!?!

  • 5. Data: 2016-09-28 13:49:21
    Od: Agent0700 <k...@w...pl>

    > Moje pytanie, w podtekście, brzmiało: nawet ci się, kurwa, całych wyrazów
    > nie chce pisac!?!

    i dzięki temu mamy kilka odpowiedzi, ale, że nie na temat to nie ma
    znaczenia :-)

  • 6. Data: 2016-10-01 11:27:47
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Agent0700 <k...@w...pl> wrote:

    >i dzięki temu mamy kilka odpowiedzi, ale, że nie na temat to nie ma
    >znaczenia :-)

    Ojtam, zeby tak zaraz na temat, nie o takie grupe walczylismy ;)
    A od natemat to jest juz jeden specjalista i starczy, smrodu na 10
    pokolen...
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10