PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Architect IT - doświadczenie z mikroserwisami <=

  • 1. Data: 2019-08-24 09:30:03
    Temat: Warszawa => Architect IT - doświadczenie z mikroserwisami <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz Klient to nowoczesny software house zlokalizowany w centrum
    Warszawy.
    Jako firma oferują indywidualne rozwiązania informatyczne dla swoich
    Klientów. Zdobywając ich zaufanie sprawili, że wielokrotnie
    wracali oni z kolejnymi inicjatywami do zrealizowania.
    Współpraca opiera się na długotrwałych relacjach. Dzięki
    temu, do tej pory zrealizowali już dziesiątki udanych
    projektów. Zapewniają niestandardowe aplikacje do tworzenia i
    korzystają również z produktów innych firm, np. Camunda,
    Elastic stack, Pentaho; dostarczają aplikacje dedykowane oraz
    własne produkty IT w szczególności dla rynku e-zdrowia,
    mediów, transportu i logistyki, zajmującej się budową
    rozwiązań z zakresu Data Warehouse, Business Intelligence i Big
    Data.

    Ich głównymi Klientami są główni gracze w branży
    telekomunikacyjnej, ubezpieczeniowej i medycznej. Współpracują
    również z startupami.

    Obecnie poszukują do swojego zespołu osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Architect IT - doświadczenie z mikroserwisami
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Zarządzanie zespołem podległych developerów
    * Analiza potrzeb Klientów
    * Projektowanie komponentów interfejsu użytkownika
    * Projektowanie i tworzenie architektury aplikacji opartej o Java 8,
    Microserwisy i CI/CD
    * Odpowiedzialność za realizację i utrzymanie powierzonych
    projektów
    * Współpraca z analitykami nad uszczegółowieniem założeń
    projektowych
    * Gotowość rozwiązywania problemów, które pojawiają się podczas
    realizacji projektów
    * Rozwój, testowanie i utrzymanie komponentów bazujących na
    technologii Java
    * Tworzenie dokumentacji technicznej

    ***** Nasze super wymagania:

    * 5 lat doświadczenia na stanowisku Java Developer
    * Doświadczenie jako Team Leader lub Architect Projektu przy
    projektowaniu architektury aplikacji
    * Bardzo dobrej znajomości Java 8
    * Doświadczenie w pracy z architekturą mikroserwisów oraz
    umiejętność jej projektowania
    * Dobra komunikacja w języku angielskim (minimum B2/C1)
    * Dobrej znajomości:
    ** Spring i Spring Boot
    ** JPA i Hibernate
    ** SQL i Docker
    ** Scrum

    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    * Angular 2+
    * PostgreSQL
    * NoSQL
    * Oracle DB
    * Elasticsearch
    * Spock

    ***** Oferujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie (120 - 150 PLN netto + VAT / H)
    * Zatrudnienie w oparciu o umowę B2B z płatnym urlopem 26-cio
    dniowym / rok (nie wykluczamy umowy o pracę!)
    * Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy
    * pieka medyczna w Luxmed
    * Karta Multisport
    * Wsparcie w rozwoju kompetencji przez mentoring oraz szkolenia
    * Pracę w gronie ponad 20 specjalistów i możliwość rozwoju
    * Biuro w centrum Warszawy - Aleje Jerozolimskie (na przeciwko stacji
    "Warszawa Ochota')

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1908