PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Business Development Manager <=

  • 1. Data: 2024-04-25 12:00:02
    Temat: Warszawa => Business Development Manager <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz klient to innowacyjna firma działająca w branży IT,
    specjalizująca się w rozwiązaniach mających na celu poprawę
    bezpieczeństwa na drogach oraz optymalizację zarządzania flotą
    pojazdów. Oferują szeroki zakres usług, w tym zarządzanie
    flotą, asystentem flotowym, kilometrówką, corporate car
    pooling, programy motywacyjne, analizę stylu jazdy oraz szkolenia
    dla kierowców. Znajdujący się w Warszawie, nasz klient jest na
    rynku od 2023 roku i ciągle poszukuje nowych talentów do swojego
    zespołu IT. Oferują atrakcyjne wynagrodzenie oraz możliwość
    pracy nad projektami, które mają realny wpływ na poprawę
    bezpieczeństwa na drogach. Jeśli jesteś specjalistą IT
    poszukującym możliwości rozwoju w dynamicznie rozwijającej
    się firmie, zapraszamy do aplikowania.

    *****
    ***** Business Development Manager
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Odpowiedzialność za całościowy rozwój naszej aplikacji, w tym
    identyfikację i implementację nowych funkcji oraz usprawnień,
    aby zapewnić jej konkurencyjność i atrakcyjność na rynku.
    * Twój obszar działania będzie obejmować aktywną strategię
    biznesową, w tym identyfikację nowych możliwości rynkowych,
    negocjacje z partnerami oraz budowanie relacji z kluczowymi
    klientami korporacyjnymi.
    * Będziesz odpowiadał za planowanie i realizację strategii
    wprowadzenia produktu na rynek, w tym kampanie marketingowe,
    działania promocyjne oraz analizę wyników.
    * Jako przedstawiciel firmy, będziesz nawiązywał kontakt z
    przedstawicielami zarządu lub jej przedstawicielami na poziomie
    C-level, prezentując naszą ofertę i negocjując warunki
    współpracy.
    * Twój główny cel będzie polegał na budowaniu marki produktu oraz
    długotrwałych relacji biznesowwych.

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Doświadczenie w obszarze business developmentu lub zarządzania
    produktami, preferowane w branży technologicznej.
    * Umiejętność skutecznej komunikacji oraz negocjacji, zarówno z
    klientami, jak i wewnętrznymi interesariuszami.
    * Zdolność do samodzielnego planowania i realizacji strategii
    biznesowej.
    * Silne umiejętności analityczne oraz orientacja na wyniki.
    * Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym
    komunikację biznesową z zagranicznymi partnerami.

    ***** Proponujemy:

    * Praca w firmie z ugruntowaną i stabilną pozycją na rynku
    * Samochód służbowy
    * Atrakcyjne benefity
    * Szkolenia i kursy
    * Realny wpływ na organizację i jej produkty
    * Zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B lub Umowę o Pracę

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2404
    => => =>