PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Handlowiec CAM/CAD <=

  • 1. Data: 2015-10-10 10:07:19
    Temat: Warszawa => Handlowiec CAM/CAD <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego klienta, firmie oferującej na rynku rozwiazania CAD/CAM
    Szukamy osoby na stanowiska:

    *****
    ***** Handlowiec CAM/CAD
    *****
    ***** miejsce pracy: Warszawa
    *****

    ***** Twoje zadania:

    * kompleksowa realizacja procesu sprzedaży: od nawiązania
    współpracy do końcowych negocjacji i finalizacji sprzedaży
    * realizacja celów sprzedażowych
    * poszukiwanie nowych Klientów
    * nawiązywanie i utrzymanie relacji biznesowych z Klientami

    ***** Nasze super wymagania:

    * wykształcenie wyższe techniczne, ekonomiczne lub z zakresu
    zarządzania
    * min. 2 lata doświadczenia zawodowego w sprzedaży oprogramowania
    lub rozwiązań IT
    * mile widziana znajomość rozwiązań CAD/CAM/CAE/PDM
    * aktywne poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży oferty naszego
    klienta
    * pozyskiwanie nowych klientów, samodzielne i we współpracy z
    konsultantami wsparcia sprzedaży
    * samodzielne prowadzenie całego procesu sprzedaży (prezentacje,
    kalkulacje cenowe, ofertowanie, negocjacje cenowe, negocjacje
    umów)
    * realizacja targetów sprzedażowych
    * badanie i kreowanie potrzeb klientów w zakresie całej oferty
    naszego klienta
    * utrzymywanie stałego portfela klientów
    * udział w szkoleniach merytorycznych konferencjach i targach
    * zbieranie informacji o rynku w zakresie działania konkurencji, cen,
    oferowanych usług oraz potencjalnych klientów
    * przygotowywanie materiałów handlowych (oferty, umowy, prezentacje,
    itd.)
    * rejestrowanie aktywności zawodowej we wskazanych systemach
    informatycznych
    * samodzielność i determinacja w realizacji wytyczonych celów
    * bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
    * wysoka kultura osobista
    * znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną
    komunikację

    ***** Oferujemy:

    * atrakcyjny system premiowy
    * możliwość zatrudnienia w biurze w Warszawie, Wrocławiu lub
    Katowicach
    * szkolenia
    * zdefiniowana ścieżka rozwoju zawodowego
    * pakiet socjalny (medicover, benefit, bezpłatne kursy j.
    angielskiego).
    * narzędzia pracy (telefon, laptop, samochód)

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/542-26ca2cee4ed990cb5deb5
    77d0ec4.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=924d2fb54f76f833b5c88e058f299650