PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Inżynier wsparcia sprzedaży (network security) <=

  • 1. Data: 2016-02-11 10:20:02
    Temat: Warszawa => Inżynier wsparcia sprzedaży (network security) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego klienta, polskiego integratora, nr jeden w swojej branży,
    szukamy:

    *****
    ***** Inżynier wsparcia sprzedaży (network security)
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Wsparcie procesów sprzedaży;
    * Świadczenie konsultacji oraz usług doradczych z zakresu
    oferowanych technologii bądź rozwiązań oraz przygotowywanie
    projektów i wycen zgodnie z potrzebami Klienta;
    * Realizację wdrożeń i kierowanie dedykowanym zespołem technicznym
    w trakcie realizacji działań
    * Walidację projektów i przygotowywanie PoC;
    * Aktywne śledzie rynku, testy oraz selekcję innowacyjnych
    rozwiązań, które mogą wejść do portfolio sprzedażowego
    naszego klienta;
    * Osoba na tym stanowisku może być także angażowana do udziału w
    analizie i rozwiązywaniu problemów obsługiwanych przez zespół
    serwisowy.

    ***** Od kandydata oczekujemy:

    * Bardzo dobra znajomość rozwiązań z zakresu security;
    * Wiedza z zakresu technologii sieciowych na poziomie CCIE/CCDE;
    * Bardzo dobra znajomość zagadnień takich jak firewalle, serwery
    autoryzacji, IPsec/SSL VPN, HTTP/S proxy, DNS;
    * Znajomość systemów wykrywania i zapobiegania włamaniom (IDS,
    IPS);
    * Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku u integratora lub
    w dużej organizacji;
    * Umiejętność przedstawienia rozwiązań osobom nietechnicznym;
    * Zdolności analityczne i kreatywność w rozwiązywaniu problemów;
    * Zdolności analityczne i kreatywność w rozwiązywaniu problemów;
    * Dobra organizacja pracy własnej i umiejętność ustalania
    priorytetów;
    * Umiejętność pracy pod presją czasu;
    * Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym
    czytanie dokumentacji technicznej oraz opis problemu;
    * Prawo jazdy kat. B
    Preferowane:
    * Doświadczenie z realizacji projektów w oparciu o produkty PaloAlto
    lub Cisco ASA/FirePower. SourceFire IPS/IDS.
    * Doświadczenie z realizacji projektów w oparciu o rozwiązanie
    Fortinet;
    Znajomość portfolio produktowego ww.

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Znajomość systemów Breach Detection Systems (BDS) - ochrony przed
    atakami Advanced Persistent Threats (APT);
    * Znajomość rozwiązań Web Application Firewall;
    * Znajomość systemów AntiSpam;
    * Znajomość systemów monitorowania stanu sieci;

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie;
    * Pakiet dodatkowych benefitów;
    * Prace w przyjaznej, dynamicznej "niekorporacyjnej" atmosferze;
    * Możliwość realizacji wymagających i ciekawych projektów;
    * Możliwość rozwoju zawodowego i certyfikacji;
    * Kontakt z szerokim wachlarzem technologii oraz produktami różnych
    producentów;

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1602
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=6e9a73defad9f6fc9ab8ddcefb01ffc2