PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Konsultant ds. Rekrutacji <=

  • 1. Data: 2017-05-24 11:25:02
    Temat: Warszawa => Konsultant ds. Rekrutacji <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Jesteśmy polską, dynamicznie rozwijającą się firmą doradztwa
    personalnego, wyspecjalizowaną w realizacji skomplikowanych
    projektów rekrutacyjnych dedykowanych dla branży IT. Aktualnie
    poszukujemy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Konsultant ds. Rekrutacji
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Samodzielna realizowanie projektów rekrutacyjnych na stanowiska w
    branży IT
    * Budowa oraz utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami
    * Współpraca z innymi członkami zespołu

    ***** Od Kandydatów wymagamy:

    * Doskonałe umiejętności organizacyjne
    * Wysoka kultura osobista
    * Wysoka motywacja do pracy, ambicja i profesjonalizm w działaniu
    * Min 1 rok doświadczenia w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych
    * Umiejętność budowy i utrzymywania długofalowych relacji
    biznesowych
    * Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Dobra znajomość rynku IT

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie w zależności od posiadanego
    doświadczenia - umowa o pracę lub firma - firma
    * Jasny i klarowny system premiowy (płacimy premię od każdej
    złotówki którą przeniesiesz dla firmy)
    * Pracę w stabilnej firmie
    * Narzędzia pracy
    * Ubezpieczenie medyczne
    * Doszkalające lekcje języka angielskiego
    * Owoce w biurze
    * Wyjątkową atmosferę pracy

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>