PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Specjalista ds. Marketingu (SaaS) <=

  • 1. Data: 2024-03-29 12:45:02
    Temat: Warszawa => Specjalista ds. Marketingu (SaaS) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz klient to firma z branży technologicznej, specjalizująca się w
    dostarczaniu oprogramowania do kompleksowego zarządzania
    gabinetami i przychodniami medycznymi. Do ich zespołu,
    poszukujemy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Specjalista ds. Marketingu (SaaS)
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Planowanie, prowadzenie i nadzór działań w zakresie pozyskiwania
    ruchu na stronę www (content marketingu, SEO, kampanie PPC);
    * Opieka nad stroną internetową - dbałość o jej aktualność i
    rozwój;
    * Optymalizacja konwersji na stronie www oraz dedykowanych landing
    page'ach;
    * Opracowanie strategii Marketing Automation przy wykorzystaniu danych
    z CRM;
    * Współpraca z zewnętrznymi agencjami (obsługa SEO oraz kampanii
    reklamowych);
    * Analiza skuteczności prowadzonych działań i wyciąganie z nich
    praktycznych wniosków;
    * Tworzenie materiałów marketingowych na potrzeby wsparcia
    sprzedaży (prezentacje, oferty, itp);
    * Opracowywanie i nadzorowanie budżetu na digital marketing;
    * Planowanie wyjazdów na konferencje branżowe.

    ***** Oczekiwania:

    * Min. 5 lat doświadczenia w prowadzeniu działań marketingowych
    nastawionych na pozyskiwanie leadów dla produktu SaaS;
    * Doświadczenie w pozyskiwaniu wartościowego ruchu na stronę www
    oraz konwertowaniu go na leady;
    * Umiejętność opracowania strategii content marketingowej
    uwzględniającej m.in. blog, email marketing, social media;
    * Dbałość o tworzenie dobrej jakości treści marketingowych;
    * Doświadczenie w obsłudze programów graficznych (Canva, Gimp,
    itp.);
    * Znajomość narzędzi z obszaru Marketing Automation;
    * Umiejętności analityczne i biegłość w mierzeniu rezultatów
    działań marketingowych przy użyciu takich narzędzi jak Google
    Analytics i Hotjar;
    * Samodzielność, kreatywność i inicjatywa.

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Znajomość Wordpress;
    * Doświadczenie w branży IT;
    * Doświadczenie w branży medycznej.

    ***** Proponujemy:

    * Praca w trybie całkowicie zdalnym;
    * System kafeteryjny Work Smile;
    * Pakiet medyczny;
    * Ubezpieczenie na życie;
    * Pakiet relokacyjny;
    * Elastyczny czas pracy;
    * Nowoczesna przestrzeń coworkingowa;
    * Płatny program rekomendacji pracowników;
    * Doradztwo w zakresie oszczędnościowo-inwestycyjnym.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2403
    => => =>