PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => UX Designer (Mid / Senior) <=

  • 1. Data: 2019-06-26 09:15:03
    Temat: Warszawa => UX Designer (Mid / Senior) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Firma dla której myślenie jedną wyróżnialną ideą, która
    będzie skutecznie budować wizerunek marki i sprzedawać produkt,
    jest najważniejsza w tworzeniu dobrej strategii. Ich zdaniem
    podstawą dobrej kreacji jest znalezienie odpowiedniego insightu.
    Najnowsze technologie inspirują ich do tworzenia kampanii, które
    odpowiadają na potrzeby współczesnych odbiorców. Prowadzą
    kampanie we wszystkich kanałach digitalowych. Wierzą w siłę
    doświadczeń i przeżyć. Dlatego od początku istnienia kreują
    i realizują jedne z największych wydarzeń eventowych na polskim
    rynku. Od lat robimy wszystko, by móc o sobie powiedzieć: BRAND
    EXPERIENCE AGENCY. Firma, która oferuje pełen zakres usług
    marketingu zintegrowanego dla takich marek, jak: Danone, Canon,
    Skanska, Tqibo, GPW, Goodie, Stadler; otrzymująca prestiżowe
    nagrody poszukuje aktualnie do swojego zespołu:

    *****
    ***** UX Designer (Mid / Senior)
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Zbieranie i analiza wymagań projektowych oraz celów biznesowych
    * Prowadzeniem warsztatów z klientami
    * Projektowaniem jak najlepszych rozwiązań dla użytkowników w
    postaci user flows, makiet oraz prototypów
    * Prezentowaniem i argumentowaniem rozwiązań projektowych
    bezpośrednio przed klientem
    * Researchem na potrzeby projektów
    * Audytami użyteczności
    * Badaniami z użytkownikami (prowadzenie wywiadów, przygotowywanie
    prototypów, konsultowanie scenariuszy badawczych, umiejętność
    przekładania wniosków na funkcjonalne rozwiązania)

    ***** Nasze oczekiwania:

    * Samodzielności - my określamy cel, Ty dobierasz rozwiązania
    * Głowę pełną pomysłów, umiejętność sprawnego zaprezentowania
    ich i dobra argumentacja
    * Minimum 2-letnie doświadczenie w projektowaniu interfejsów
    webowych i mobilnych
    * Biegłego posługiwania się narzędziami - Axure, Sketch, Invision
    * Doświadczenie w bezpośredniej pracy z Klientem
    * Aktywny udział w spotkaniach, osoby które bieżące pomysły i
    rozwiązania potrafią zwizualizować na kartce papieru lub
    flip-charcie
    * Umiejętność planowania procesów projektowych zgodnie z
    metodykami UCD
    * Otwartości i komunikatywności, chętne dzielenie się wiedzą z
    innymi członkami zespołu

    ***** Oferujemy:

    * Atrakcyjne warunki wynagrodzenia, w pełni zależne od Twoich
    umiejętności i doświadczenia
    * Formę zatrudnienia zależną od Twoich potrzeb
    ** umowa o pracę (lub inna)
    ** umowa B2B
    * Elastyczne godziny pracy (8/10 - 16/18)
    * Udział w projektach, które będą wyzwaniem zawodowym
    * Możliwość rozwoju - udział w szkoleniach i konferencjach
    * Zajęcia z języka angielskiego for free
    * Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
    * Nowoczesne biuro poza Mordorem :)
    * Owocowe poniedziałki i piątkowe śniadania
    * Pracę w młodym zespole w super atmosferze

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1906
    => => =>