  • 1. Data: 2019-05-22 13:28:59
    Temat: [Warszawa] Zlot / złaz p.m.e, sobota, 18:00
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Hej,

    W razie gdyby komuś wątek mini-zlotowy umknął: jeśli ktoś chce się oderwać
    od lutownicy, to spotykamy się w sobotę, 25 maja, o godz. 18:00 w knajpie
    MOD, ul. Oleandrów 8, Warszawa. Nie spodziewam się wielkiego
    zainteresowania, ale kto wie...

    Rezerwacja jest na hasło PME, wstępnie na 6 osób, ale jak będzie większe
    zainteresowanie, to rozszerzę. Znak rozpoznawczy, jak ktoś zasugerował,
    to opornik w klapie (niekoniecznie 5W) ;)

    --
    Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika

  • 2. Data: 2019-05-22 23:28:54
    Temat: Re: [Warszawa] Zlot / złaz p.m.e, sobota, 18:00
    Od: wowa <w...@g...pl>

    ,
    > to opornik w klapie (niekoniecznie 5W) ;)

    Znaczy się, strój wieczorowy obowiązuje? :)
    Niestety nie pojadę, dobrej zabawy życzę!
    Wojtek

  • 3. Data: 2019-05-23 00:47:07
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

> [...]
    > zainteresowanie, to rozszerzę. Znak rozpoznawczy, jak ktoś zasugerował,
    > to opornik w klapie (niekoniecznie 5W) ;)

    Jak na złość przesunął mi się termin powrotu do Warszawy o jeden dzień.

    Czy dałoby zmienić datę spotkania na 26 maja ? Głupio, ale zapytuję.

    Pozdrawiam

    Adam Górski

  • 4. Data: 2019-05-23 10:13:20
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx> wrote:

    > Jak na złość przesunął mi się termin powrotu do Warszawy o jeden dzień.
    >
    > Czy dałoby zmienić datę spotkania na 26 maja ? Głupio, ale zapytuję.

    Jasne, tylko z kolei 26 ja nie mogę -- każdą niedzielę przez najbliższe
    dwa miesiące mam zajętą...

    1 czerwca to dzień dziecka, więc pewnie niektórzy będą chcieli posiedzieć
    z dziećmi (ja nie mam, ale pewnie część osób, które będą, mają), więc może
    8 czerwca?

    Ewentualnie piątek, 31 maja?

    --
    Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika

  • 5. Data: 2019-05-23 10:17:34
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2019-05-22 o 13:28, Queequeg pisze:
    [...]
    > Znak rozpoznawczy, jak ktoś zasugerował,
    > to opornik w klapie (niekoniecznie 5W) ;)

    SB, czy jak się to teraz nazywa, będzie mieć używanie ;-)

    P.P.

  • 6. Data: 2019-05-24 16:00:46
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Queequeg <q...@t...no1> wrote:

> [...]
    > z dziećmi (ja nie mam, ale pewnie część osób, które będą, mają), więc może

    Zainteresowanie, widzę, olbrzymie :)

    No nic, anulowałem jutrzejszą rezerwację, dogadajmy inny termin.

    --
    Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika

  • 7. Data: 2019-05-24 16:11:32
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Fri, 24 May 2019 14:00:46 +0000, Queequeg wrote:
    > No nic, anulowałem jutrzejszą rezerwację, dogadajmy inny termin.

    Jako że kolega zdaje się pasjonować amerykańską pop-kulturą, zamieszczam
    poniżej kilka propozycji alternatywnych terminów dla zainteresowanych:

    https://youtu.be/ZbJjwoXn2O8?t=331

    Mateusz

  • 8. Data: 2019-05-24 18:57:37
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2019-05-24 o 16:00, Queequeg pisze:
    > No nic, anulowałem jutrzejszą rezerwację, dogadajmy inny termin.

    Ja się nie odzywam, bo mi pasuje każdy termin, więc dostosuję się do
    większości.
    Może ktoś nawiąże kontakt z dawnymi uczestnikami grupy?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 9. Data: 2019-05-24 22:50:41
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    > Zainteresowanie, widzę, olbrzymie :)
    >
    > No nic, anulowałem jutrzejszą rezerwację, dogadajmy inny termin.

    Piątek 31. dla mnie ok. Wpisałem do kalendarza.

    Pozdrawiam

    Adam Górski

  • 10. Data: 2019-05-24 23:08:04
    Od: mk <lp.pw@myzskm>

    W dniu 22.05.2019 o 13:28, Queequeg pisze:

    > hasło PME

    > Znak rozpoznawczy, jak ktoś zasugerował,
    > to opornik w klapie (niekoniecznie 5W) ;)

    Prawie jak na imprezie w stylu "Eyes wide shut"...
    ;-)

    pzdr
    mk