  • 1. Data: 2011-08-29 11:06:26
    Temat: Warsztaty fotograficzne GW
    Od: Obserwator Toruński <o...@g...com>

    Gdyby ktoś chciał doskonalić swoje umiejętności to uprzejmie informuję,
    że "Gazeta Wyborcza' organizuje warsztaty fotograficzne.

    - Koszt udziału jednego Uczestnika wynosi 1420 złotych
    - W czasie trwania Warsztatów Organizator zapewni poczęstunek.
    - (...) Uczestnicy będą wykonywać fotografie oraz przekazywać te
    fotografie Organizatorowi
    - wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystywanie przez Organizatora
    - przenosi na Organizatora autorskie prawa majątkowe do fotografii na
    polach eksploatacji (...)

    Sam nie jestem pewien czy to dobry wybór,
    a czasami w poniedziałek marzy mi się sława Fotoreportera.
    - O krajowej i międzynarodowej sławie.

    No i w końcu chciałbym, aby wreszcie ktoś profesjonalny zajął się
    fachowo promocją mych fotograficznie niebotycznych osiągnięć.

    Ktoś brał w tym przedsięwzięciu udział?
    Odczuł ktoś wyraźne skutki po tych warsztatach?

    Entuzjastycznie pozdrawiam

    Obserwator Toruński
    http://obserwatortorunski.blogspot.com/

  • 2. Data: 2011-08-30 16:30:36
    Temat: Re: Warsztaty fotograficzne GW
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    nie dość że dostaną fotki za free, to jeszcze każą za to płacić -
    REWELACJA!!!
    Też pracuję w gazecie (ale innej) i nie wpadłem na tak doskonały
    pomysł na zarabianie kasy - WIELKIE DZIĘKI!

    Pozdrawiam
    Les