  • 1. Data: 2017-08-14 23:19:39
    Temat: Warto zainwestować w lepszą kamerkę
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    http://www.starosadeckie.info/z-ostatniej-chwili/kie
    rowca-szuka-sprawcy-groznego-wypadku-rannych-9-osob/

    Albo też trzymać mniejszy odstęp...

  • 2. Data: 2017-08-15 09:11:23
    Temat: Re: Warto zainwestować w lepszą kamerkę
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-08-14 o 23:19, r...@k...pl pisze:
    > http://www.starosadeckie.info/z-ostatniej-chwili/kie
    rowca-szuka-sprawcy-groznego-wypadku-rannych-9-osob/

    > Albo też trzymać mniejszy odstęp...

    No tak, z reguły przy zakupie takiego śmietnika kierujemy się że "a
    starczy do oceny sytuacji"
    Problem jak sprawca spierd..i.
    Inna sprawa, że zawsze będą sytuacje, w których co by nie kupić to
    będzie za słabe.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2017-08-15 11:57:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sorki ale trzeba byc idiota zeby na podstawie tytulu artykulu wyciagac jakiekolwiek
    wnioski. Sprawcy szuka policja, policja rowniez szuka swiadkow. Policja ma dostep do
    danych z monitoringu drog i policji wystarczy ze zna godzine zdarzenia i jest w
    stanie znalezc wszystkich ktorzy w miejscu zdarzenia byli.

  • 4. Data: 2017-08-15 13:21:15
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 15 Aug 2017 02:57:44 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> wrote:

    >Policja ma dostep do danych z monitoringu drog i policji wystarczy ze zna godzine
    zdarzenia i jest w stanie znalezc wszystkich ktorzy w miejscu zdarzenia byli.

    Nie wiem w jakim ty kraju żyjesz, ale w Polsce to trzeba policji dowód
    na tacy przynieść i wtedy ruszą dupę. Sami z siebie to nic nie zrobią.
    No chyba że ucierpiałby Ziobro czy inny Kaczyński. Wtedy połowę
    policji w tym kraju na nogi postawią.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 5. Data: 2017-08-15 13:40:02
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    danych z monitoringu drog i policji wystarczy ze zna godzine zdarzenia i jest w
    stanie znalezc wszystkich ktorzy w miejscu zdarzenia byli.

    Policja jak ma pełne dane osobowe, to nie potrafi ustalić jakie ktoś ma
    auto :-)
    a Ty chcesz, żeby analizowali monitoring?
    Ostatnio głośna była sprawa dziewczyn pobitych (pocięto im twarze butelką)
    i dla policji sprawa była nie do rozwikłania - nie można ustalić sprawcy.
    A dziewczyny wzięły sprawę w swoje ręce: troche popytały po klubach,
    trochę w internecie ogłosiły i znalazły sprawcę.
    Może jak by wśród tych poszkodowanych jakieś osobistości
    rządowo-partyjne były,
    to pewnie by dali radę, ale tak standardowo, to nie sądzę.

    PS
    Kiedyś w Szczecinie (? chyba tam) kamera z autobusu nagrała
    jak osobówka poturbowała rowerzystę.
    Ustalono sprawcę tamtego zdarzenia?
    (bo pospolite ruszenie
    poza policją było w internecie, ale nie wiem czy z efektem)

  • 6. Data: 2017-08-15 14:25:00
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

[...]
    ---
    Samochody, nie ludzi

  • 7. Data: 2017-08-15 17:51:27
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Irokez <n...@w...pl> wrote:
> [...]
    > starczy do oceny sytuacji"
    > Problem jak sprawca spierd..i.
    > Inna sprawa, że zawsze będą sytuacje, w których co by nie kupić to

    Na tym filmie miałeś warunki ze zrodlem swiatła na przeciwko obiektywu:
    jasne niebo i droga/auta zacienione lasem. Czyli robisz zdjevia pod
    swiatlo.
    W takich warunkach nie ma samochodowej kamery ktora chwycilaby numery auta
    bez doswietlania lampą.

    Można natomiast pomyslec nad doswietlaczami w pasmie niewidocznym dla oczu
    kierowcow a widocznym dla kamery (UV lub IFRED).

  • 8. Data: 2017-08-15 19:18:04
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-08-14 o 23:19, r...@k...pl pisze:
    > http://www.starosadeckie.info/z-ostatniej-chwili/kie
    rowca-szuka-sprawcy-groznego-wypadku-rannych-9-osob/

    > Albo też trzymać mniejszy odstęp...

    A nie mógł uciec w prawo, bo była ciągła linia?

  • 9. Data: 2017-08-16 13:14:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 Aug 2017 02:57:44 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
> [...]
    > drog i policji wystarczy ze zna godzine zdarzenia i jest w stanie
    > znalezc wszystkich ktorzy w miejscu zdarzenia byli.

    O ile bedzie im sie chcialo, i o ile droga ma jakis monitoring.
    A prawdopodobne ze nie ma.

    No i pozostaje problem najwazniejszy - kto tu jest winny,
    bo domniemany sprawca zadnej kolizji nie mial :-)

    J.

  • 10. Data: 2017-08-16 21:28:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kazdy samochod wyjezdzajacyi wiezdzajacy do wiekszego miasta jest fotografowany. W
    miastach caly czas na biezaco monitoring dziala. Do tego autobusy, autokary,
    ciezarowki, tramwaje, dostawczaki, samochody osobowe maja kamerki.