  • 1. Data: 2019-08-05 23:57:28
    Temat: Waze - to w ogóle działa?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Próbowałem wyznaczyć sobie ostatnio trasy, bo widziałem kiedyś że można wpisać
    w program jakie winiety zagranczne posiada się (tak jakoś wykoncypowałem, że
    nie będzie prowadzić po drogach jeżeli jakiejś winiety nie wpiszę).

    Ale ten program w ogóle działa? Z Wrocławia do Gdyni potrafi wyznaczyć, ale do
    Budapesztu to "serwer tras niedostępny". Coś tam się udało wyznaczyć grzebią w
    opcjach, ale teraz zdechło na amen.

    I to ma być świetny program?

    Ps. Potrafi w ogóle wyznaczyć trasę od-do ?

  • 2. Data: 2019-08-06 18:41:59
    Temat: Re: Waze - to w ogóle działa?
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 05-08-2019 o 23:57, r...@k...pl pisze:
> [...]
    > opcjach, ale teraz zdechło na amen.
    >
    > I to ma być świetny program?
    >
    > Ps. Potrafi w ogóle wyznaczyć trasę od-do ?

    Przejechałem na nim z Chorwacji do Polski, gdy mi się skończyła testowa
    licencja na Sygica.

    Działa i to nie najgorzej, choć przypadki o których piszesz też mi się
    zdarzały.
    Mogło to mieć związek z tymi winietami, bo też próbowałem w nich grzebać
    (dla Słowenii).

    Przywróć ustawienia początkowe winiet, to może zadziała.
    Względnie może to jakieś czasowe zwiechy na serwerze.

  • 3. Data: 2019-08-07 10:34:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 6 Aug 2019 18:41:59 +0200, w <qicakj$qvd$1$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > Przywróć ustawienia początkowe winiet, to może zadziała.
    > Względnie może to jakieś czasowe zwiechy na serwerze.

    Streszczam odpowiedź z supportu Waze:
    Tak bywa przy długich trasach, bo serwer nie wyrabia. Trasę radzą podzielić na
    mniejsze odcinki. Może kiedyś zupgrejdują serwer.

    Czyli 500km do Budapesztu to długa trasa i serwer ma prawo zdechnąć i to
    normalne...

  • 4. Data: 2019-08-07 12:07:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    >mniejsze odcinki. Może kiedyś zupgrejdują serwer.

    >Czyli 500km do Budapesztu to długa trasa i serwer ma prawo zdechnąć i

    Taa ... jakbym sie cofnal w czasie o pare lat do Osmanda.
    On tez sobie nie radzil przy 500km, czasem nawet mniej.

    No ale on liczyl lokalnie, dluzsze trasy proponowali "przez serwer"
    :-)

    J.

  • 5. Data: 2019-08-07 16:57:08
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 07-08-2019 o 10:34, r...@k...pl pisze:

> [...]
    > mniejsze odcinki. Może kiedyś zupgrejdują serwer.
    >
    > Czyli 500km do Budapesztu to długa trasa i serwer ma prawo zdechnąć i to

    Mi wyznaczył prawie 1000 km, choć też nie za pierwszym razem.
    Może zależy ile luda naraz próbuje z tego skorzystać.

  • 6. Data: 2019-08-07 17:07:23
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 7 Aug 2019 16:57:08 +0200, w <qieorv$vud$2$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > Mi wyznaczył prawie 1000 km, choć też nie za pierwszym razem.
    > Może zależy ile luda naraz próbuje z tego skorzystać.

    Sprawdzałem koło północy...

  • 7. Data: 2019-08-07 17:18:07
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 07-08-2019 o 17:07, r...@k...pl pisze:

    > Sprawdzałem koło północy...

    Nie zniechęcaj się, działa częściej niż nie działa.
    A skuteczność za granicą na poziomie yanosika u nas.

  • 8. Data: 2019-08-07 17:27:37

    Wed, 7 Aug 2019 17:18:07 +0200, w <qieq3e$o7$1$Cav@news.chmurka.net>, Cavallino
    <C...@k...pl> napisał(-a):

    > Nie zniechęcaj się, działa częściej niż nie działa.

    :))
    Sprawdziłem teraz -- "Serwer tras niedostępny"