  • 1. Data: 2019-01-25 09:30:54
    Temat: Weryfikacja programów
    Od: g...@g...com

    W nawiązaniu do artykułu Hillela Wayne'a, do którego Maciej Sobczak ostatnio
    podlinkowywał, na twitterze wyskoczyła mi "riposta" odnośnie tegoż:

    http://semantic-domain.blogspot.com/2018/04/are-func
    tional-programs-easier-to.html?m=1

  • 2. Data: 2019-01-26 22:33:38
    Temat: Re: Weryfikacja programów
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com>

    > W nawiązaniu do artykułu Hillela Wayne'a, do którego Maciej Sobczak ostatnio
    podlinkowywał, na twitterze wyskoczyła mi "riposta" odnośnie tegoż:

> [...]

    Trochę nie bardzo się to nadaje na ripostę, bo rozwija kilka obserwacji, ale bez
    żadnej konkluzji ani wniosku. Właściwie post wygląda tak, jakby się urwał - zwykle po
    wypisaniu w punktach czegokolwiek pisze się jakiś paragraf typu "tak więc jak widać
    właśnie dlatego itd" a tu niczego takiego nie ma.

    Jedyny wniosek z tego artykułu jest taki, że życie jest ciężkie. :-)

    Natomiast zastanawia mnie to:

    "Aliasing + procedures ==> purely functional programming"

    Autor posłużył się tu skrótami myślowymi, na których łatwo zgubić trop.
    Ja zgubiłem.