  • 1. Data: 2014-04-18 21:50:02
    Temat: Wesołych Świąt
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    Z okazji Świąt Zmartwychwstania Pańskiego,
    życze wszystkim pogody ducha, obfitości łask Bożych i wszelkiej pomyślności,
    dla wszystkich grupowiczów, bez względu na poglądy, rasę, wiarę lub jej
    brak.
    S.

  • 2. Data: 2014-04-18 22:03:39
    Temat: Re: Wesołych Świąt
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Sylwester,

> [...]
    > dla wszystkich grupowiczów, bez względu na poglądy, rasę, wiarę lub jej

    Z okazji Piątku - święta Latającego Potwora Spagetti - również życzę
    Ci wszystkiego najlepszego. Ramen.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2014-04-18 23:04:36
    Temat: Odp: Wesołych Świąt
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:2...@p...pl.invalid.
    ..

    > Z okazji Piątku - święta Latającego Potwora Spagetti - również życzę
> [...]
    Jestem człowiekiem małej wiary.
    Jednak kiedy przypomniano mi poniższy fragment filmu,
    abym sobie obejrzał dziś w Wielki Piątek o 15:00 - w godzinę upamiętnia
    konania
    Jezusa na krzyżu za grzechy całej ludzkości,
    nie mogłem...
    Zawsze, gdy myślę o mękach Jezusa, przedstawionych w pięknym filmie:
    "Pasja" Mela Gibsona, jakoś cisną mi się łzy do oczu i serce mi coś ściska.

    Po Twoim marnym poście w odpowiedzi na szczere życzenia,
    jednak się odważyłem i obejrzałem...
    http://www.youtube.com/watch?v=3XraiGDJmtk
    Obyś się w porę zreflektował, zanim nie będzie za późno.
    S.

  • 4. Data: 2014-04-18 23:16:37
    Temat: Re: Odp: Wesołych Świąt
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Sylwester,

    [...................................................
    ..]

    Idź na pl.soc.religia i zaprzestań molestowania religijnego tutaj.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2014-04-18 23:51:48
    Temat: Odp: Odp: Wesołych Świąt
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:8...@p...pl.invalid.
    ..
    > Hello Sylwester,
    >
    > Friday, April 18, 2014, 11:04:36 PM, you wrote:
    >
    > [...................................................
    ..]

    > Idź na pl.soc.religia i zaprzestań molestowania religijnego tutaj.

> [...]
    Nie Roman.
    Zamiast tego proponuję Ci przeżycie Misterium Męki Pańskiej.
    Ja, jeśli pozwolisz wezmę na siebie rolę Barabasza,
    jako że jestem grzesznikiem (piszę w assemblerze, molestuję religijnie
    składając życzenia z okazji naszego Narodowego Święta itd.)
    Dla Ciebie proponuję rolę Jezusa jeśli się zgodzisz.
    Będziesz miał okazję doświadczyć jeszcze dziś tego co doświadczył Jezus
    dokładnie 1981 lat temu według kalendarza, który wszyscy tu stosujemy.
    Co Ty na to?
    S.

  • 6. Data: 2014-04-19 00:00:29
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    Dobrze. W takim razie
    wyznaczam na rolę Judasza, który Cię zdradził kolegę Jana.
    Zaczynajmy więc:
    Jakie są Twoje grzechy?
    W dniu 14 lutego 2014 roku Pańskiego o godzinie 21:39 nijaki Jan ogłosił co
    następuje:
    "
    From: "Jan" <k...@p...net>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: generator poszukiwany
    Date: Fri, 14 Feb 2014 20:39:16 +0100
    Karm trolla, karm. Na pewno się odwdzięczy.

    --
    Best regards,
    RoMan

    Czemu, jak ktoś jest leniwy, ograniczony, niemoralny, to najczęściej jest to
    PiSuar? Tak na 95%"

    Potem się zreflektowałeś i post ... zmienił nadawcę na Romana.
    Niczym Woda w Wino.

    Dlaczego to robisz?
    W wątku "manual do cupla poszukiwany",
    pobiłeś wszelkie rekordy.

    Niech Cię osądzą ludzie...

  • 7. Data: 2014-04-19 00:02:56
    Temat: Re: Odp: Odp: Wesołych Świąt
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Sylwester,

    [...................................................
    .........]

    *PLONK!*

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2014-04-19 00:18:29
    Od: "nowyr" <d...@y...pl>

    "Sylwester Łazar" <i...@a...pl> wrote in message

    >Z okazji Świąt Zmartwychwstania Pańskiego,

    Ty w to, przepraszam, wierzysz ? Ty elektronik ? :-)

    Ja wierzę w Latającego Potwora Spagetti

    RAmen!

  • 9. Data: 2014-04-19 00:19:10
    Od: "nowyr" <d...@y...pl>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> wrote in message
    > Hello Sylwester,

    > Z okazji Piątku - święta Latającego Potwora Spagetti - również życzę
    > Ci wszystkiego najlepszego. Ramen.

    Uwielbiam Twoje wpisy :-)
    RAmen :-)

  • 10. Data: 2014-04-19 00:22:14
    Od: "nowyr" <d...@y...pl>

    > Nie Roman.
    > Zamiast tego proponuję Ci przeżycie Misterium Męki Pańskiej.

    Ty masz czasem odjazdy :-) Kiedyś pisałeś, że przez całe życie nie miałeś w
    domu telewizora. Dalej go nie posiadasz?