  • 1. Data: 2013-09-05 21:48:55
    Temat: What's That Programming Language?
    Od: Wojciech Muła <w...@g...com>

    Quiz taki - pokazuje fragment programu, wpisujemy nazwę języka.
    Mój wynik [słabo...]: 25/75 (33.33%)

    w.

  • 2. Data: 2013-09-08 13:09:16
    Temat: Re: What's That Programming Language?
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 05/09/2013 20:48, Wojciech Muła wrote:
    > Quiz taki - pokazuje fragment programu, wpisujemy nazwę języka.
    > Mój wynik [słabo...]: 25/75 (33.33%)

    Miałem dokładnie tyle samo! Jeden żal - nie wpadłem na to, że język
    skryptowy windowsowej linii poleceń nazywa się "batch file" -
    kombinowałem "cmd", "command", "windows" i kilka innych rzeczy, ale
    "batch" mi nie przyszło do głowy.

    Poza tym tam są języki, których chyba żaden wstyd nie znać. Ja nawet się
    trochę wstydzę, że rozpoznałem Brainfucka i Intercala.