  • 1. Data: 2013-10-19 20:48:29
    Temat: Wheeler dealers vs Syrena 105
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    WD tym razem kupili Skarpete 105
    http://www.youtube.com/watch?v=efj7in_g3oI
    i lamia nia zakaz jazdy po krakowskim przedmiesciu ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 2. Data: 2013-10-19 21:59:25
    Temat: Re: Wheeler dealers vs Syrena 105
    Od: N1 <s...@v...pl>

    Dodaj, że kupili w idealnym stanie. Wymiana przekładni kierowniczej,
    szczęk hamulcowych, pradnicy na alternator i obicie boczków. No i lakier.
    Żadnej rdzy, ustawiania zapłonu, wymiany łożysk w piastach przednich,
    przegubów czyli typowych usterek Syrenek.

  • 3. Data: 2013-10-19 22:45:44
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 19 października 2013 21:59:25 UTC+2 użytkownik N1 napisał:
> [...]
    >
    > Żadnej rdzy, ustawiania zapłonu, wymiany łożysk w piastach przednich,
    >
    > przegubów czyli typowych usterek Syrenek.

    oglądałem parę razy ten program. To typowa mózgojebowa produkcja dla kretynów. A
    teraz odkręcę kolektor wydechowy żeby wymienić uszczelki ( auto ma 20 lat). Wziął
    klucza i odkręcił. Nawet w Erze takich cudów nie ma.

  • 4. Data: 2013-10-19 23:22:32
    Od: Zbyszek9 <z...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-10-19 22:45, k...@g...com pisze:

    > oglądałem parę razy ten program. To typowa mózgojebowa produkcja dla kretynów. A
    teraz odkręcę kolektor wydechowy żeby wymienić uszczelki ( auto ma 20 lat). Wziął
    klucza i odkręcił. Nawet w Erze takich cudów nie ma.

    ---------------
    To dodam , że w zimie tego roku specjalnie dla tego programu w
    warszawskiej FSO uruchomili produkcję Syreny 105 specjalnie dla tego
    programu . Zatrudnili ściągniętych z domów starców byłych pracowników .
    Nadwozie wytłoczyli z blachy nierdzewnej , silnik zabrali z muzeum
    motoryzacji itd.itd....

  • 5. Data: 2013-10-20 00:21:14
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "N1" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Żadnej rdzy, ustawiania zapłonu, wymiany łożysk w piastach przednich,
    > przegubów czyli typowych usterek Syrenek.

    Dokladnie. POza tym pomiedzy zdjeciami z zachlapaną olejem ramą do pokazania
    syrenki pomalowanej bez silnika mineła sekunda. Ile przytym trzeba bylo dużo
    zrobic - mnostwo pracy. Zero informacji o wspomnianych przegubach
    homokinetycznych i usunięciu luzów w układzie kierowniczym. Akurat
    przekłądnia to mały pikuś bo wystarczyło śrubą podregulować docisk. Większe
    luzy to tam są na uchu przy mocowaniu resoru oraz na gwincie samego ucha..
    KOnstrukcja tego zawieszenia jest do bani - ucho wypracowuje w resorze luzy
    i potem ciezko cokolwiek z tym zrobic.

    Cieknace hamulce to standard. Szczeki wystarczylo umyc, wymoczyc w nitro.
    Wiekszy problem zrobic cylinderki ale nie wspomnieli jak to naprawili.

    Ogolnie program fajny ale mocno uproszczono to pucowanie. Samo lakierowanie
    to zapewne była droga przez meke gdy wszedzie odkrywała sie rdza. Chyba ze
    zrobili ją na sztukę i za pare lat znow zgnije. Zmiana polaryzacji to prosta
    sprawa, mi to mechanicy zrobili w godzine i to jest spoko. Fajnei ze
    wstawili aleternator.

  • 6. Data: 2013-10-20 09:50:42
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 19.10.2013 20:48, elmer radi radisson pisze:
    > WD tym razem kupili Skarpete 105
    > http://www.youtube.com/watch?v=efj7in_g3oI
    > i lamia nia zakaz jazdy po krakowskim przedmiesciu ;)

    jej prędkość porównują do (o ile zrozumiałem)ruchu kontynentów moc do
    suszarki do włosów i.... tego ostatniego nie skumałem. proszę o
    przetłumaczenie
    ToMasz

  • 7. Data: 2013-10-20 10:14:22
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:52638b52$0$2277$65785112@news.neostrada.pl...

    > jej prędkość porównują do (o ile zrozumiałem)ruchu kontynentów moc do
    > suszarki do włosów i.... tego ostatniego nie skumałem. proszę o
    > przetłumaczenie

    Podaj czas, w którym pada niezrozuiałe określenie to spróbuję. Ok. 1,30
    mówią, że prędkość przypomina dryft kontynentalny a silnik pochodzi z
    pompy do wody. Ok.6:20 mówi, że do 0-60 osiąga w 36 sekund i czajnik
    Rowe'a zagotowuje wodę szybciej. O suszarce mowa ok 12 minuty, kiedy
    Rowe kłamie, mówiąc że syrena ma 39 KM (a właściciel wcześniej, że 34).
    12:50 - że kupi ją ktoś z poczuciem humoru. A dalej nie chciało mi się
    oglądać ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 8. Data: 2013-10-20 15:15:19
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 19 Oct 2013 20:48:29 +0200, elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> wrote:

    >WD tym razem kupili Skarpete 105
    >http://www.youtube.com/watch?v=efj7in_g3oI
    >i lamia nia zakaz jazdy po krakowskim przedmiesciu ;)

    "Prawda czasu, prawda... i prawda ekranu"

    http://www.ebay.co.uk/itm/1983-FSM-Syrena-105L-/3211
    52260113?cmd=ViewItem&ssPageName=WDVW&rd=1&category=
    2192&ih=011&nma=true&si=PF3nSkGiQVAJkofdFmDUE5d0F7o%
    253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 9. Data: 2013-10-20 19:09:01
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > do 0-60 osiąga w 36 sekund i czajnik
    > Rowe'a zagotowuje wodę szybciej.
    O to chodziło.
    dzięki

  • 10. Data: 2013-10-20 19:31:03
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-10-20 15:15, jerzu wrote:

    > http://www.ebay.co.uk/itm/1983-FSM-Syrena-105L-/3211
    52260113?cmd=ViewItem&ssPageName=WDVW&rd=1&category=
    2192&ih=011&nma=true&si=PF3nSkGiQVAJkofdFmDUE5d0F7o%
    253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557

    Czyzby akcja jak swego czasu z garbusem w 'zakupie kontrolowanym'? :)
    Albo moze po prostu w ten sposob szukaja wlasnie kupcow, z jednym z
    ktorych dobijaja finalnie targu przed kamera. Vide

    http://www.ebay.co.uk/itm/1966-MORRIS-MINOR-TRAVELLE
    R-ALMOND-GREEN-BARGAIN-/321072530138?pt=Automobiles_
    UK&hash=item4ac16a02da&clk_rvr_id=533673728533

    W kazdym razie, abstrahujac od typowych staropolskich dissow
    w wykonaniu grupowych wyjadaczy ;) imho fajnie ze pokazali
    krajowego klasyka, ktory na ulicach Londynu prezentowal
    sie fantastycznie i jak jakas klasowa gablota. Do tego bardzo
    przyjemny uklon w postaci akcji z polish ambassador Witold Sobkow.

    Reszta, to juz typowy infotainment i ciezko
    sie spodziewac technicznej grzebaniny, ktora znudzi wiekszosc
    przed telewizorami, skladajaca sie badz co badz z laikow.

    --

    memento lorem ipsum