  • 1. Data: 2002-01-07 22:24:46
    Temat: Whois dla .tv
    Od: "Pablo" <b...@s...pl>

    Jaki jest adres serwera whois dla domeny .tv?

    Paweł Figura
    http://www.twoja-domena.com

  • 2. Data: 2002-01-07 23:41:55
    Temat: Re: Whois dla .tv
    Od: Tomasz Paszkowski <n...@d...kgb.com.ua>

    W artykule <a1d2ck$hj0$1@news.tpi.pl>, Pablo napisał(a):

    > Jaki jest adres serwera whois dla domeny .tv?

    Jako takiego nie ma. Ale zawsze można sprawdzić dostępność takiej domeny
    pod http://online.pl (dochodzi do tego jescze .ws).

    --
    _ _ _ _ _
    / \ | | / / / \ / \ --- Tomasz Paszkowski ------------------------------
    /_/ \__/ /_/ \_/ \_/ ---------------------------- http://plikoskop.pl ---

  • 3. Data: 2002-01-08 12:55:13
    Od: "Pablo" <b...@s...pl>

    > Jako takiego nie ma. Ale zawsze można sprawdzić dostępność takiej domeny
    > pod http://online.pl (dochodzi do tego jescze .ws).

    no dobra ale skoro oni maja skrypt do sprawdzania dostepnosci tej domeny to
    chyba w oparciu o jakis whois ? wiec jakis musi byc.

    Paweł Figura
    http://www.twoja-domena.com

  • 4. Data: 2002-01-08 18:24:00
    Od: Grzesiek Pawelski <g...@e...pw.edu.pl>

    On Tue, 8 Jan 2002, Pablo wrote:

    > no dobra ale skoro oni maja skrypt do sprawdzania dostepnosci tej domeny to
    > chyba w oparciu o jakis whois ? wiec jakis musi byc.

    na pewno jest na webie:
    http://www.tv/en-def-ec39c13f5530/en/whois.shtml

    Pzdr,
    Grzesiek

  • 5. Data: 2002-01-08 18:24:04
    Od: "Rejestrator" <d...@n...info>

    > no dobra ale skoro oni maja skrypt do sprawdzania dostepnosci tej domeny
    > chyba w oparciu o jakis whois ? wiec jakis musi byc.

    Rejestrujac domeny nie szuka sie w dostepnych bazach WHOIS

    -
    Rejestracja domen
    http://www.rejestracjadomen.info
    http://www.nazwa.info

  • 6. Data: 2002-01-09 00:11:25
    Od: "Pablo" <b...@s...pl>

    > Rejestrujac domeny nie szuka sie w dostepnych bazach WHOIS

    a gdzie ? w niedostepnych bazach WHOIS?

    Paweł Figura
    http://www.twoja-domena.com

  • 7. Data: 2002-01-09 00:12:07
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Tak a'propos tematu:

    http://www.enter.pl/news/archiwum/archiwum.asp?id=12
    74
    Verisign wykupił .tv Corp Interantional, a co za tym idzie prawa do
    domeny .tv...

    --
    ../ premax
    ../ p...@h...pl

  • 8. Data: 2002-01-09 12:48:42
    Od: "Rejestrator" <d...@n...info>

    > a gdzie ? w niedostepnych bazach WHOIS?

    Zarejestruj jakas domene i zaraz potem sprawdz dostepnosc domeny w WHOIS np
    Internic, a potem sproboj ja zarejestrowac u innego rejestratora. Tylko
    WHOIS domeny .info jest zawsze aktualny i tutaj mozesz w 90% polegac na
    sprawdzeniu domeny.

    Pozdrawiam
    -

  • 9. Data: 2002-01-09 12:49:20
    Od: Jacek Zapala <j...@i...pl>

    "Pablo" <b...@s...pl> writes:

    > a gdzie ? w niedostepnych bazach WHOIS?

    W DNSie.

    Jacek

  • 10. Data: 2002-01-09 14:25:06
    Od: "Pablo" <b...@s...pl>

> [...]
    > Internic, a potem sproboj ja zarejestrowac u innego rejestratora. Tylko
    > WHOIS domeny .info jest zawsze aktualny i tutaj mozesz w 90% polegac na

    no jasne ze od razu po zarejestrowaniu com'a nie jest jeszcze w bazie whois
    ale przy obecnym stanie rzeczy , kiedy wszystkie ciekawsze domeny sa
    zarejestrowane prawdopodobienstwo ze akurat ktos przed toba ja wykupi jest
    ok 0,5% (z wlasnego doswiadczenia - na 200 zarejestrowanych domen byl 1 taki
    przypadek). A jak bede sprawdzal w dns'ie to nie zrobie skryptu pokazujacego
    wlasciciela domeny jezeli juz jest zarejestrowana.

    Paweł Figura
    http://www.twoja-domena.com