  • 1. Data: 2018-08-13 11:48:09
    Temat: Wi-Fi w smartfonie
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Wtam

    Próbuje połączyć się przez Wi-Fi ze smarfona Manta Titano 1 z drugim
    smartfonem i telewizorem LG. I d... Smartfony wykrywaja sie wzajemnie i na
    obu trzeba wpisać kod sieci. Na każdym inny i za każdym włączeniem inny.
    Zanim to zrobię połączenie znika (następuje rozłączenie). Można w telefonach
    wyłączyć zabezpieczenie WiFi? jak to wszystko gryźć?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2018-08-13 13:13:31
    Temat: Re: Wi-Fi w smartfonie
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-08-13 o 11:48, Kamil pisze:
> [...]
    > telefonach
    > wyłączyć zabezpieczenie WiFi? jak to wszystko gryźć?

    Na Mancie musisz ustawić Tethering i punkt dostępu, i wybrać sieć
    niezabezpieczoną. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie aby była
    zabezpieczona  hasłem. Łączność wtedy będzie z Manty do urządzeń a nie
    odwrotnie.  Czyli włączasz TV wybierasz Mantę i klikasz na połącz.