  • 1. Data: 2018-09-26 11:31:22
    Temat: WiFi Calling
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    Praktykował ktoś? Jak to się sprawuje?

  • 2. Data: 2018-09-26 11:39:17
    Temat: Re: WiFi Calling
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-09-26 o 11:31, Trybun pisze:

    > Praktykował ktoś? Jak to się sprawuje?

    W Playu. Bardzo dobrze.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2018-09-27 13:44:52
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-09-26 o 11:39, Liwiusz pisze:

    > W Playu. Bardzo dobrze.

    Cholera. A nawet nie pomyślałem aby stosowny telefon kupić w Play.

  • 4. Data: 2018-09-27 14:39:59
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2018-09-26 o 11:31, Trybun pisze:

    > Praktykował ktoś? Jak to się sprawuje?

    W orange rewelacja

  • 5. Data: 2018-09-27 14:47:48
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 27.09.2018 13:44, Trybun pisze:

    > Cholera. A nawet nie pomyślałem aby stosowny telefon kupić w Play.

    Nie musisz kupować telefonu w Play - wystarczy, że masz telefon,
    w którym działa ta usługa (spis jest na stronie Playa). No i musisz
    oczywiście mieć w Playu odpowiednią taryfę. Wszystko jest na stronie
    Playa.

  • 6. Data: 2018-09-27 22:11:17
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 26 Sep 2018 11:31:22 +0200, Trybun <c...@j...ru> wrote:

    >Praktykował ktoś? Jak to się sprawuje?

    Od dawna. W Orange. Bez problemu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2018-09-28 09:03:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-09-27 o 22:11, j...@i...pl pisze:

    > Od dawna. W Orange. Bez problemu.

    W Orange problem jest taki, że WifiCalling nie działa za granicą w
    ofertach na kartę.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2018-09-28 12:30:49
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-09-27 o 14:47, collie pisze:

> [...]
    > w którym działa ta usługa (spis jest na stronie Playa). No i musisz
    > oczywiście mieć w Playu odpowiednią taryfę. Wszystko jest na stronie

    Wiem, ale ja niedawno byłem na etapie zakupu telefonu. Po zakupieniu
    innego  w normalnym sklepie okazało się że w salonie Play mógłbym za
    prawie taką samą kasę kupić inny (LG Q7) przystosowany do WiFi Calling,
    oferowanego przez tą sieć, z której usług zresztą korzystam.

  • 9. Data: 2018-09-28 12:32:56
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-09-27 o 14:39, Kamil 'Model' pisze:

    > W orange rewelacja

    Dobrze wiedzieć że technologia działa. Jednak Orange odpada, zasięg netu
    mimo zewnętrznej anteny bardzo słaby i niestabilny.

  • 10. Data: 2018-09-28 12:33:23
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > Od dawna. W Orange. Bez problemu.

    Dziękuje za opinię.