  • 1. Data: 2019-09-04 12:56:23
    Temat: WiFi calling
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    Korzysta ktoś z tej funkcji w Play? Chodzi mi o to czy zgodnie z
    regulaminem do sprawnego w tym zakresie działania telefon musi mieć
    wgrane oprogramowanie Play, jednym słowem - telefon musi być zakupiony w
    salonie Play?

  • 2. Data: 2019-09-04 13:52:02
    Temat: Re: WiFi calling
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-09-04 o 12:56, Trybun pisze:

> [...]
    > regulaminem do sprawnego w tym zakresie działania telefon musi mieć
    > wgrane oprogramowanie Play, jednym słowem - telefon musi być zakupiony w

    IV.ZASADA DZIAŁANIA USŁUGI1.Usługa działa poprawnie na telefonach
    posiadających funkcję Wi-Fi Calling wgraną przez producenta oraz
    dostosowaną do indywidualnych ustawień Play. Telefony z zainstalowanym
    oprogramowaniem innych operatorów mogą nie obsługiwać połączeń przez
    Wi-Fi w Play. Telefon musi posiadać nową wersję oprogramowania. W
    przypadku telefonów iPhone musi to być oprogramowanie w wersji 10.3 lub
    nowszej, a w przypadku telefonów Android 5.0 lub nowszej.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2019-09-04 14:29:45
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 04.09.2019 o 13:52, Liwiusz pisze:

> [...]
    > przypadku telefonów iPhone musi to być oprogramowanie w wersji 10.3
    > lub nowszej, a w przypadku telefonów Android 5.0 lub nowszej.

    Chodzi właśnie o to "indywidualne ustawienie Play". Czy np taki Moto G7
    Power kupiony poza salonem Play będzie obsługiwał standard  WiFi calling
    tej sieci? Ew. czy można by takie ustawienia pobrać i zainstalować we
    własnym zakresie?

  • 4. Data: 2019-09-04 23:14:35
    Od: ? you jump on top of my dick ? <s...@t...skurwialy.usraelski.palancie.invalid>

    Trybun wrote:
    > Korzysta ktoś z tej funkcji w sraY?

    Bylem w lancuchu hotelarskim 'dachowyje zasrance'-ski,
    w Wisla i Karpacz, eksperymentalnie zalaczylem wLAN-call.
    W jednym z nich pojawial sie "sraY" w innym "pluSZ", w
    obydwu jakosc transmisji byla znacznie gorsza w stosunku
    do lacznosci "czysto telefonicznej"!
    Uzywam ((od lat SrajWoda .pt z bezplatnym (teoretcznie)
    "szwendanskim" (po jewsku - 'roaming')).
    Poziom sygnalu (2.4GHz, 5Ghz nie maja) -36dBm (srednio),
    prawdopodobnie "kutasia" '?????????????'/'směrování'(po
    jewsku - 'routing').
    Nie mam NIC wspolnego ze "sraY", pomimo to poprzez
    GamGunS s10+ 4G (po ustawieniu w #telefon opcji: dryndaj
    przez 2.5GHz (lub 5GHz) badziewiasto ale funkcjonowalo!

    KurFa czy wy NIE UMIECIE zyc BEZproblemowo, albo jestescie
    NIEDOJDY w szumowinie "hien kapitalistycznych"!?!?!

    Staczacie sie do *USraelskiego* *ANALFABETYZMU* !!!

    --
    Zajebalowo WIOCHA

    Hymn dla miliardow MONGOloidow: http://bit.ly/2U5oXdf

  • 5. Data: 2019-09-05 10:55:04
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 04.09.2019 o 23:14, ? you jump on top of my dick ? pisze:

> [...]
    > NIEDOJDY w szumowinie "hien kapitalistycznych"!?!?!
    >
    > Staczacie sie do *USraelskiego* *ANALFABETYZMU* !!!

    Dziwne, z tego co wiem to w Play trzeba aktywować taska usługę, w Orange
    idzie to dopiero po wgraniu odpowiedniej aplikacji, natomiast Minus jest
    dopiero w fazie eksperymentów.

    Jak na razie wypróbowałem tylko Orange (instalacja odpowiedniej
    aplikacji na dowolnym telefonie), jakość połączeń ZNAKOMITA. Jednak
    choćby brak obsługi SMSowania,  wolałbym tą usługę w Play. Teraz ze
    względu na to że telefon poszedł się je*ać muszę kupić inny, wygląda
    jednak na to że nie ma wyboru - aby skorzystać z wifi calling w sieci
    Play to u nich muszę dokonać zakupu telefonu.

  • 6. Data: 2019-09-05 15:02:42
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 05.09.2019 o 10:55, Trybun pisze:

> [...]
    > jednak na to że nie ma wyboru - aby skorzystać z wifi calling w sieci
    > Play to u nich muszę dokonać zakupu telefonu.

    W Orange wystarczy telefon który ma wbudowaną obsługę WiFi Calling
    (testowane na Szajsungu Galaxy S7, S8 oraz S10)

    Działa wyśmienicie, jakość połączenia idealna (jakbym rozmawiał face2face).

  • 7. Data: 2019-09-05 15:39:48
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 05.09.2019 o 15:02, Kamil 'Model' pisze:

    > W Orange wystarczy telefon który ma wbudowaną obsługę WiFi Calling
    > (testowane na Szajsungu Galaxy S7, S8 oraz S10)
    >
    > Działa wyśmienicie, jakość połączenia idealna (jakbym rozmawiał
    > face2face).

    Poprzez aplikację także dobra jakość połączenia. A jak w Twojej wersji
    wygląda obsługa SMSów? Poprzez aplikacje nie da się.

  • 8. Data: 2019-09-05 16:08:14
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    On 05.09.2019 15:02, Kamil 'Model' wrote:
    > W Orange wystarczy telefon który ma wbudowaną obsługę WiFi Calling
    > (testowane na Szajsungu Galaxy S7, S8 oraz S10)
    Niestety, ale w żadnej sieci nie jest tak, że wystarczy obsługa VoLTE
    czy VoWifi w telefonie, aby te funkcje zadziałały. Zawsze operator musi
    się dogadywać z producentem urządzenia. Jedynie sporadycznie zadziała to
    bez tego, nie zawsze z satysfakcjonującym efektem.

    Przykład właśnie z podwórka Orange - wyłączanie (podobno tymczasowe, w
    trosce o jakość sieci) VoLTE oraz VoWifi na urządzeniach Xiaomi pomimo,
    że jakiś czas działały te funkcje bez interwencji Orange'a (choć z
    problemami).
    https://www.telepolis.pl/wiadomosci/sprzet/orange-nj
    u-mobile-xiaomi-volte-wifi-calling-vowifi

    Ktoś, kto wymyślił standard wymagający dogadywania się w sprawie
    konkretnego modelu telefonu praktycznie przez każdego operatora
    oddzielnie się ewidentnie "nie popisał".

  • 9. Data: 2019-09-06 00:26:55
    Od: ? you jump on top of my dick ? <s...@t...skurwialy.usraelski.palancie.invalid>

    Trybun wrote:
    > Dziwne, z tego co wiem to w sraY trzeba aktywować taska usługę, w marchewcE
    > idzie to dopiero po wgraniu odpowiedniej aplikacji, natomiast pluSZ jest
    > dopiero w fazie eksperymentów.
    W setkach sieci w roznych miejscach na globie NIC
    instalowalem (zglaszalem, rejestrowalem) jedynie u
    czarnuchow jest prawie taka sama bieda i paranoja
    jak w neoPRL (z wykluczeniem isiXhosa iKapa).
    ""wio dzwoncu" hula jak burza"! (dobrze dziala
    u "piszpan kuszpan", "zabozerjakow" i szkopow).

  • 10. Data: 2019-09-07 15:43:02
    Od: Marcin <n...@n...com>

> [...]
    > regulaminem do sprawnego w tym zakresie działania telefon musi mieć
    > wgrane oprogramowanie Play, jednym słowem - telefon musi być zakupiony w

    Jezeli Android to w przypadku wielu marek tak, musi byc z firmware od
    Playa. Np. Sony zakupiony w Play obsluguje VoWIFI i VoLTE w Play a z
    wolnego rynku nie. Teoretycznie mozesz wgrac oprogramowanie Play do tego
    z wolnego rynku i bedzie dzialac. Tutaj jednak pojawia sie ALE. Wersja z
    Playa ma 1 gniazdo SIM a z wolnego rynku 2 gniazda. To nie po to
    kupowalem wersje dual sim zebym teraz nie mogl uzywac jednego SIMa.
    Zalezy tez na jak dlugo kupujesz telefon i czy w tym czasie nie zmienisz
    operatora. Jezeli np. kupujesz telefon co 2 lata i umowe z operatorem
    masz tez na pokrywajace sie 2 lata to nie ma problemu. Ale jezeli masz
    umowe bezterminowa lub na karte i w kazdej chwili mozesz zmienic
    operatora a usluga VoWIFI jest bardzo istotna to trzeba sie by
    dowiedziec czy taki telefon obluzy VoWIFI u 3 polskich opertorow ktorzy
    to oferuja (Play, TM, Orange).
    Zupelnie inaczej wyglada sytuacja w przypadki iPhonea. Po prostu
    kupujesz odpowiedni model iPhonea ktory wspoera VoWIFI (czyli z obecnych
    dowolny). Nie przejmujesz sie czy jest to od operatora (i od ktorego)
    czy z wolnej dystrybucji i bedzie dzialac (tzn. Apple ma ustawienia dla
    wszystkich operatorow i je podsyla do telefonu). Takze nie ma problemu
    po zmianie operatora, wymiesz SIMa i VoWIFI dalej smiga.

    Pozdrawiam,
    Marcin