  • 1. Data: 2014-08-24 14:39:35
    Temat: Widać że Pan nie z Radomia ...
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    Wracając przez Radom zatankowałem na samoobsługowej stacji Statoil 1-2-3.
    Po zatankowaniu wsiadłem do samochodu i podjechałem samochodem zapłacić do
    okienka. No i wtedy Pan mnie "rozpoznał" bo tam wszyscy przychodzą płacić
    pieszo a samochody stoją pod dystrybutorem :)
    Tankowałem już w wielu miastach i chyba nie pamiętam aby standardem było
    płacenie "z buta".
    A jak tam u Was :) ??
    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2014-08-24 15:13:50
    Temat: Re: Widać że Pan nie z Radomia ...
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 24/08/14 14:39, glang wrote:
    > Tankowałem już w wielu miastach i chyba nie pamiętam aby standardem było
    > płacenie "z buta".

    ?? Znaczy normalne jest, że tankujesz, wsiadasz i ruszasz?
    - dystrybutora i tak nie uwolnisz, póki nie zapłacisz
    - dystans dystrybutor-okienko wydaje się mały, nie zasługuje na
    wsiadanie, podjazd, wysiadanie
    - takie mamy czasy, że jak ktoś tankuje i hyc do samochodu, to wzbudza
    co najmniej wysoką czujność wśród obsługi.
    Nie wiem, rzadko tankuję poza mazowieckim, tutaj generalnie się chodzi
    zapłacić.

    --
    Alf/red/

  • 3. Data: 2014-08-24 15:21:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 24 Aug 2014 14:39:35 +0200, glang napisał(a):
    > Wracając przez Radom zatankowałem na samoobsługowej stacji Statoil 1-2-3.

    To taka samoobslugowa z okienkiem ?

> [...]
    > pieszo a samochody stoją pod dystrybutorem :)
    > Tankowałem już w wielu miastach i chyba nie pamiętam aby standardem było

    Raczej czesciej widuje "z buta" i to chyba w calym kraju, a
    przynajmniej poludniowej i zachodniej czesci.

    Podjazd ...
    a) moze rodzic obawy ze uciekniesz,
    b) wcale nie zwalnia dystrybutora, i moze powodowac problemy jak
    nastepny podjedzie, no chyba ze stacja ma jakis system pamietania
    naleznosci,
    c) ale zwalnia, jak w planach kawa i hotdog
    d) miejsc do parkowania bywa ilosc ograniczona,
    e) czasem tez widac ze kolejka do dystrybutorow jest, albo na odwrot -
    nie ma ...

    J.

  • 4. Data: 2014-08-24 15:41:59
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    glang wrote:

> [...]
    > dystrybutorem :) Tankowałem już w wielu miastach i chyba nie pamiętam
    > aby standardem było płacenie "z buta". A jak tam u Was :) ?? pzdr GL

    Nie wiem jak wyglada Statoil, ale jesli to jest stacja typu
    Auchan/Tesco, gdzie podjezdzasz od dystrybutora do jednej z budek ze
    szlabanem, placisz i jedziesz dalej, to nigdy nie widzialem "pieszego"
    na takiej stacji.
    Nic by mu to i tak nie dalo, bo potem drugi raz stal by w kolejce do
    kasy zeby wyjechac.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 5. Data: 2014-08-24 16:10:51
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 24 Aug 2014 15:13:50 +0200, Alf/red/ napisał(a):

    > Nie wiem, rzadko tankuję poza mazowieckim, tutaj generalnie się chodzi
    > zapłacić.

    w McDrive też tak robisz? :)

    Nie tankowałem w Statoil 123, ale w na podobnych stacjach Auchan i Tesco w
    pomorskim nigdy nie widziałem, żeby ktoś z buta do okienka dawał. Czasem
    zdarza się, że ktoś podjeżdża i wysiada przy okienku. Ale to tylko jak jest
    łajzą drogową i nie potrafi odpowiednio ustawić się do okienka, albo ma
    wysokiego dostawczaka albo terenówkę i okienko jest dla niego zbyt nisko.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 6. Data: 2014-08-24 16:29:06
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 24/08/14 16:10, P.B. wrote:
    > w McDrive też tak robisz? :)
    >
    > Nie tankowałem w Statoil 123, ale w na podobnych stacjach Auchan i Tesco

    W McD, Auchan/Tesco czy na autostradach taka jest zasada że się nie
    wysiada, i tak jest zbudowane okienko. To raczej wyjątki, nie reguła.
    Tymczasem w Radomiu (na Żółkiewskiego vel obwodnica) okienko jest
    zbudowane tak, że nie dość że trzeba by nieźle zawinąć, to się
    przyblokowuje dystrybutor. No może można podać gotówkę przez okienko,
    ale czy wygodnie to nie próbowałem. Nie pamiętam ile miejsca jest na
    Czarnieckiego vel DK7.
    Shelle ex-Neste mają budkę w którą i tak nie wjedziesz, do kasy za
    regałami trzeba dojść. Te bez budki nie mają pracownika.

    Zresztą, co znaczy "stacja samoobsługowa"? Generalnie samemu się leje,
    dość wyjątkowe jest jeśli krąży pracownik i oferuje pomoc w trzymaniu
    pistoletu.

    --
    Alf/red/

  • 7. Data: 2014-08-24 16:43:17
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 24 Aug 2014 16:29:06 +0200, Alf/red/ napisał(a):

> [...]
    > przyblokowuje dystrybutor. No może można podać gotówkę przez okienko,
    > ale czy wygodnie to nie próbowałem. Nie pamiętam ile miejsca jest na

    A to zwracam honor. Przyznaję, że na S123 nie tankowałem nigdy.

    > Shelle ex-Neste mają budkę w którą i tak nie wjedziesz, do kasy za
    > regałami trzeba dojść. Te bez budki nie mają pracownika.

    Na szczęście w moich okolicach większość Neste przejęła bezobsługowa eMila.
    Mnie do furii doprowadzają stacje "obsługowe". Teraz to jeszcze poł biedy,
    bo jeżdżę dieslem i tankuję co tydzień, ale jak więcej jeździłem na LPG, to
    tankowałem wyłącznie na Auchan - codzienne wymigiwanie się od hot-doga,
    myjni, płynu do spryskiwaczy, punktów PayBack jest ponad moje siły :\

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 8. Data: 2014-08-25 04:39:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "glang" <g...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > płacić pieszo a samochody stoją pod dystrybutorem :)
    > Tankowałem już w wielu miastach i chyba nie pamiętam aby standardem

    U nas w USA się płaci kartą kredytową włożoną do czytnika na
    dystrybutorze...
    Do okienka nie trzeba podchodzić wcale jak się nie ma takiej potrzeby.
    Dystrybutor elektroniczny ma też drukarkę paragonu, więc jak ktoś chce to
    też wydrukuje od razu przy aucie. Koniec tankowania, wsiadasz i odjeżdzasz.

  • 9. Data: 2014-08-25 06:15:25
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-08-25 o 04:39, Pszemol pisze:
    > U nas w USA się płaci kartą kredytową włożoną do czytnika na
    > dystrybutorze...

    Fajnie macie. :-)
    A telefonem się nie da?

  • 10. Data: 2014-08-25 07:44:31
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 24 Aug 2014 21:39:56 -0500, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > też wydrukuje od razu przy aucie. Koniec tankowania, wsiadasz i odjeżdzasz.

    ŁAŁ! A wiesz, że u nas w Polska też tak można? Nie na każdej stacji, ale na
    eEmila (dawniej Neste) i na niektórych Statoil 1-2-3. I paragon można
    wydrukować, i fakturę mailem sobie wysłać! Szok, co?
    Znam też człowieka, który widział u kogoś iPhone!

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek