  • Data: 2010-04-26 14:24:59
    Temat: Wideorejestrator - zagadnienia z fizyki i matmy
    Od: lux <b...@b...de> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mam nagranie z wideorejestratora :-/
    Mam wątpliwości co do poprawności i wiarygodności nagrania.
    Problemy są następuje:

    Nagranie zaczyna się przy prędkości radiowozu 109 km/h o kończy na 100
    km/h. Trwa 3,5 sekundy na 100 metrach.
    Urządzenie wskazuje średnią 101,3 km/h.

    Tymczasem z moich obliczeń czasu i drogi (3,5 s - 100m) wynika że
    prędkość wynosi 102,8 km/h! Można zakwestionować poprawność działania
    wideorejestratora?

    Kolejna wątpliwość to czy odcinek 100 m przy prędkości pow. 100 km/h nie
    jest za krótki do wiarogodnej rejestracji?

    No i sprawa jak ma się zwalnianie radiowozu (109 km/h -> 100
    km/h)podczas pomiaru do jego wiarygodności?

    lux