  • 1. Data: 2018-06-20 16:21:09
    Temat: Wideorozmowy w chińskim smartfonie
    Od: s...@g...com

    Witam

    Zakupiłem ostatnio na eb Huawei Honor 6 Plus. Są tam wideorozmowy. Niby na to wygląda
    - po wpisaniu czy wybraniu z listy numeru można "tapnąć" w kamerkę, jednak
    niezależnie od tego, czy jestem w 2G, 3G czy 4G wyświetla się informacja, że sieć nie
    wspiera wideorozmów i zamiast tego dzwoni głosowo.

    Z kolei, gdy dzwonie z Prestigio, w którym wideorozmowy działają, to efekt jest taki,
    jakbym dzwonił do kogoś bez wideorozmów (czy z telefonem zalogowanym do 2G).

    W ustawieniach rozmów nie ma osobnej sekcji dla wideorozmów, jak to miałem w Omnii
    czy w tym Prestigio czy w innych telefonach z wideorozmowami (osobne przekierowania
    czy blokady dla teleusługi wodeorozmów)

    Czy więc może chińskie smartfony obsługują jakiś inny protokół rozmów wideo?

  • 2. Data: 2018-06-20 16:22:59
    Temat: Re: Wideorozmowy w chińskim smartfonie
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 20 czerwca 2018 16:21:11 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:

    > Z kolei, gdy dzwonie z Prestigio,

    Mam na myśli, że gdy dzwonię z Prestigio na to Huawei - czyli gdy jest połączenie
    wideo przychodzące