  • 1. Data: 2019-01-13 22:22:49
    Temat: Widzę ciemność, ale chyba bez sklerozy...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Netbook póki pracuje -- OK, ale gdy go zahibernuję,
    mam problem z wybudzeniem -- widzę ciemność! Nie
    piszczy, nie miauczy, nie warczy, bywa, że nie
    mruga... Dokładniej -- czasami mruga, czasami
    tylko zaświeci parę LEDek i nie zgasi, póki nie
    odepnę zasilania... Czasami nawet uruchamia się tak,
    że widać ciemność na ekranie, LEDki mrugają i można
    go zamknąć za pomocą AltF4.

    Ciemność widzę także wtedy, gdy podczepię netbook
    pod zewnętrzny monitor.

    Bywa, że nawet dyskiem nie zakręci, a bywa, że po
    prostu uruchomi się.

    Memtest 5.cośtam wykazuje brak sklerozy -- pamięć OK.

    Ale gdy odhibernuje się, twierdzi, że brak mu mapy
    [ostrzegali -- bez GPS ani rusz!] pamięci i proponuje
    spokojne pożegnanie tego, co otwarte i przebootowanie...

    Od czasu do czasu (co ~25 raz) uruchamia się normalnie. :)
    **Chyba** łatwiej mu uruchomić się po wyłączeniu niż po
    zahibernowaniu.

    Do tej pory nie sprawiał mi kłopotów [wychowawczych] innych
    niż akumulatorowe.

    --