  • 1. Data: 2019-11-18 23:04:53
    Temat: Wieczorne rozmowy o Twizy
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    Wychodzę z Castoramy i widzę oglądającego gościa:
    - Mogę sobie zrobić zdjęcie?
    - No jasne
    - To na jedną osobę?
    - Nie, na dwie
    - Ile to pali?
    - To elektryk
    - To taki mniejszy Smart?
    - No pół Smarta
    - Ale do Castoramy nie nadaje się
    - Przyczepkę musiałby mieć

  • 2. Data: 2019-11-18 23:17:39
    Temat: Re: Wieczorne rozmowy o Twizy
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-11-18 o 23:04, kk pisze:
    > Wychodzę z Castoramy i widzę oglądającego gościa:

    Dobra, ja też już "zauważyłem" to Twoje cudo.
    Napisz lepiej ile zapłaciłeś, który rocznik, jak długo się ładuje, jaki
    zasięg przy jednej oraz dwóch osobach, jak spada zasięg gdy tydzień stoi
    bez ładowania?
    To na razie tyle, potem porobimy sobie zdjęcia.

  • 3. Data: 2019-11-19 10:47:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 listopada 2019 23:05:03 UTC+1 użytkownik kk napisał:
    > Wychodzę z Castoramy i

    Płytę gipsowa byłeś kupić i wiozłeś ją Twizy do domu?

  • 4. Data: 2019-11-19 13:14:22
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2019-11-19 10:47, Kris wrote:

    > Płytę gipsowa byłeś kupić i wiozłeś ją Twizy do domu?

    Właściwie możnaby wówczas z nią do domu polecieć.

    --

    memento lorem ipsum

  • 5. Data: 2019-11-19 13:25:28
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-11-18 o 23:04, kk pisze:
    > Wychodzę z Castoramy i widzę oglądającego gościa:
    > - Mogę sobie zrobić zdjęcie?
    > - No jasne
    > - To na jedną osobę?
    > - Nie, na dwie
    > - Ile to pali?
    > - To elektryk
    > - To taki mniejszy Smart?
    > - No pół Smarta
    > - Ale do Castoramy nie nadaje się
    > - Przyczepkę musiałby mieć
    A ma miejsce na hak? I jaką przyczepkę mogłoby to ciągnąć? Rowerową?
    T.

  • 6. Data: 2019-11-19 19:38:38
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-18 23:17, nadir wrote:

    > Dobra, ja też już "zauważyłem" to Twoje cudo.
    > Napisz lepiej ile zapłaciłeś,

    Ok, ale ja go kupiłem z drugiej a nawet trzeciej ręki i nie sprzedaję
    więc raczej za tyle nie kupisz. Cena nowegho to około 60 tys. Właśnie
    jakieś dopłaty zaczynają się, ale nie wiem czy załapuje się.

    > który rocznik, jak długo się ładuje,

    No przecież pisałem, 3,5h. Zwykle mniej, ze 2, bo na tyle kjest rozładowany.

    > jaki
    > zasięg przy jednej oraz dwóch osobach,

    Nie jeżdżę z dwoma. Zasięg bardzo zależy od prędkości. Nie było więcej
    niż 75km.

    > jak spada zasięg gdy tydzień stoi
    > bez ładowania?

    Ciężko powiedzieć. Po ruszeniu pokazuje zawsze tyle ile poprzedniego dnia.

    > To na razie tyle, potem porobimy sobie zdjęcia.

    Aa aa

  • 7. Data: 2019-11-19 19:39:29
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-19 10:47, Kris wrote:

    > Płytę gipsowa byłeś kupić i wiozłeś ją Twizy do domu?

    Skrzynkę do ładowania. Poza tym byłem się przejechać.

  • 8. Data: 2019-11-19 19:40:14
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-19 13:25, T. wrote:
    > A ma miejsce na hak? I jaką przyczepkę mogłoby to ciągnąć? Rowerową?
    > T.

    Nie wiem. Na zlocie Twizy było takie z przyczepką. I było takie z
    panelem na dachu.

  • 9. Data: 2019-11-19 22:23:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Napisanie ile zaplaciles nie jest nieodwolywala oferta sprzedaży.

  • 10. Data: 2019-11-20 08:38:44
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 19.11.2019 o 10:47, Kris pisze:

    > Płytę gipsowa byłeś kupić i wiozłeś ją Twizy do domu?

    A Ty czym wozisz płyty gipsowe? Ja mam Xsarę picasso, jak na osobowe
    auto nie jest to mikrus, 4 rowery wożę, ale płyta 2m na 1.20 nie
    wejdzie. do jakiej osobówki/kombi wejdzie płyta 120cm>? (berlingo
    picasso itp się nie liczą)

    ToMasz