  • 1. Data: 2018-08-12 21:11:09
    Temat: Wielkopolskie - Buk, Zalesie
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Post do mieszkańców wielkopolskiego, mieszkających blisko miejscowości Buk.

    W którym miejscu jest tam wieś/kolonia/osiedle Zalesie? Google nie pomaga (brak
    na mapie albo niedowidzę).

    Wjazd do Zalesie to ostry kąt z drogi głównej w gruntową. Obok jest jakiś
    przystanek.

  • 2. Data: 2018-08-12 21:28:21
    Temat: Re: Wielkopolskie - Buk, Zalesie
    Od: Lort <b...@g...w.ua>

    Kto: r...@k...pl Gdzie: pl.misc.samochody
    Kiedy: 12.08.2018, 21:11:09

    > Post do mieszkańców wielkopolskiego, mieszkających blisko miejscowości Buk.

    Nie łapię się. :(

    > W którym miejscu jest tam wieś/kolonia/osiedle Zalesie? Google nie pomaga (brak
    > na mapie albo niedowidzę).

    Wpisz w szukajkę Buk i pacnij enter. Mając Buk na mapce wpisz w szukajkę
    Zalesie i pacnij enter.

  • 3. Data: 2018-08-12 21:46:28
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 12 sierpnia 2018 14:29:03 UTC-5 użytkownik Lort napisał:
> [...]
    > Kiedy: 12.08.2018, 21:11:09

    > Nie łapię się. :(

    > Wpisz w szukajkę Buk i pacnij enter. Mając Buk na mapce wpisz w szukajkę

    https://www.google.pl/maps/place/64-552+Zalesie,+Pol
    ska/@52.3786665,16.4770161,15z/data=!4m5!3m4!1s0x470
    430c69ec43f1f:0xfbc3f58ac7143cc3!8m2!3d52.3813394!4d
    16.4791619

  • 4. Data: 2018-08-12 23:40:49
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2018-08-12 o 21:11, r...@k...pl pisze:
    > W którym miejscu jest tam wieś/kolonia/osiedle Zalesie? Google nie pomaga (brak
    > na mapie albo niedowidzę).

    Niedowidzisz :)

    PZDR
    --
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 5. Data: 2018-08-13 08:51:27
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

> [...]
    > na mapie albo niedowidzę).
    >
    > Wjazd do Zalesie to ostry kąt z drogi głównej w gruntową. Obok jest jakiś

    Zalesie Górne czy Dolne?

    MSPANC - jeden stary dowcip mi się przypomniał...

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2018-08-15 11:35:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 13 Aug 2018 08:51:27 +0200, Miroo napisał(a):

    > Zalesie Górne czy Dolne?
    > MSPANC - jeden stary dowcip mi się przypomniał...

    Z Pcimiami i Tokio, czy jak kto woli Londynem ?

    Gdzies w okolicy roku 2000 sie ziscil, na niemieckich dworcach sie
    pojawily komputerowe informatory, tam wszystkie polskie stacje byly.
    W kasach im sie komputery pojawily chyba jeszcze wczesniej.

    J.