  • 1. Data: 2014-10-22 20:12:05
    Temat: Wieści z Aliora: przejęcie Meritum bank i nowe możliwości www
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W sumie to niezły news a na grupie cisza czy ja coś przegapiłem?

    <http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informac
    yjne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=1294,Alior-Bank-pr
    zejmuje-Meritum-Bank-ICB>

    No i są nowe możliwości www głównie zabezpieczenie przed nowym typem
    malware, które potrafi rozpoznać i podmieniać nr rachunku skopiowany do
    schowka. Możliwość ustawienia limitów dla transakcji bezstykowych czyli
    o ile dobrze rozumiem całkowitego ich wyłączenia.

    ==================================
    Drodzy Klienci,

    miło nam poinformować, że podczas ostatniej aktualizacji w Systemie
    Bankowości Internetowej zostały wprowadzone następujące zmiany:

    Dodanie konieczności potwierdzania kodem SMS modyfikacji szablonów
    niezaufanych

    W celu jeszcze lepszego zabezpieczenia Państwa środków dla dyspozycji
    modyfikacji szablonu niezaufanego (dodanie, zmiana, usunięcie) została
    dodana funkcjonalność polegająca na konieczności potwierdzenia tej
    dyspozycji kodem SMS.

    Dodanie nowego pola w sekcji ,,Karty": limit dla transakcji zbliżeniowych

    Dodana została opcja modyfikacji limitów transakcji zbliżeniowych dla
    kart z funkcjonalnością PayPass(TM) oraz kart NFC. Zmiana tego limitu
    odbywa się analogicznie, jak pozostałych limitów transakcyjnych.

    Dodanie możliwości utworzenia skrótu ,,Doładowania telefonu" na pulpicie

    Dodano możliwość ustawienia na pulpicie skrótu ,,Doładowanie telefonu".
    Personalizacji pulpitu można dokonać zaznaczając odpowiednią opcję w
    menu ,,Moje skróty".

    Dodanie zabezpieczenia przed podmianą numeru rachunku podczas wklejania
    go do formularza

    Dodana została funkcjonalność polegająca na zastępowaniu ostatniej cyfry
    numer rachunku gwiazdką w przypadku wklejenia numeru do formularza
    przelewu (za pomocą skrótu klawiszowego CTR+V, przy użyciu prawego
    przycisku myszy lub ,,przeciągania"). Dodatkowo, wklejenie numeru
    rachunku do formularza wywoła komunikat o konieczności sprawdzenia jego
    poprawności oraz ręcznego wprowadzenia ostatniej cyfry numeru rachunku.

    Pozdrawiamy,
    Zespół Alior Banku

    Xenocide

  • 2. Data: 2014-10-22 20:39:49
    Od: S <a...@w...pl>

    Od pewnego czasu daje się odczuć to połączenie. Meritum z 3,7% obniżył
    oprocentowanie 12M do 3,2% oraz zlikwidował lokaty na 4%. Ja osobiście
    czekam na koniec lokat i zamykam tam konta (jestem klientem Aliora,
    jednak nie powierzam im depozytów).

    S.