  • 1. Data: 2011-12-28 00:43:48
    Temat: Wieśniaki!
    Od: to <t...@i...pl>

    ...przyjechały do Warszawy na święta i snują się 49-tką lewymi pasami.
    Tragedia. To już lepsi Warszawianie (którzy obecnie wyjechali),
    przynajmniej są już z grubsza zasymilowani motoryzacyjnie.

    Ble.

  • 2. Data: 2011-12-28 01:46:35
    Temat: Re: Wieśniaki!
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "to"

> [...]
    > Tragedia. To już lepsi Warszawianie (którzy obecnie wyjechali),
    > przynajmniej są już z grubsza zasymilowani motoryzacyjnie.

    Ble to ja widzę, jak taki wielkopański tłuk przyjedzie do mojej pipidówy
    w której są 3 ronda, stanie na środku, zablokuje wszysko, cofa,
    nakręca...no ale czego wymagać skoro to się pierwszy raz za Warszawę w
    świat wyjechało a po Warszawie się na pamięć nauczyło

  • 3. Data: 2011-12-28 02:18:34
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Przemysław Czaja

    > Ble to ja widzę, jak taki wielkopański tłuk przyjedzie do mojej pipidówy
    > w której są 3 ronda, stanie na środku, zablokuje wszysko, cofa,
    > nakręca...

    A gzie ma wykręcić, jak tam tylko jedna droga? ;)

  • 4. Data: 2011-12-28 07:56:01
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-12-27, to <t...@i...pl> wrote:
    > ...przyjechały do Warszawy na święta i snują się 49-tką lewymi pasami.
    > Tragedia. To już lepsi Warszawianie (którzy obecnie wyjechali),
    > przynajmniej są już z grubsza zasymilowani motoryzacyjnie.

    A Ty "Wielkim Warszawianinem z Warszawy" to już od dwóch miesięcy jesteś
    czy krócej?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 5. Data: 2011-12-28 07:57:30
    Od: "Saletras9" <S...@v...pl>

    >A Ty "Wielkim Warszawianinem z Warszawy" to już od dwóch miesięcy jesteś

    nie wyciongaj mi trolla z KF

    Sala

  • 6. Data: 2011-12-28 09:23:21
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Krzysiek Kielczewski

    > A Ty "Wielkim Warszawianinem z Warszawy"

    Warszawiakiem.

    > to już od dwóch miesięcy jesteś
    > czy krócej?

    Od urodzenia.

  • 7. Data: 2011-12-28 09:24:15
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Saletras9

    > nie wyciongaj mi trolla z KF

    1. Trolli to se poszukaj wśród kumpli
    2. Naucz się konfigurować czytnik
    3. Naucz się pisać po polsku

  • 8. Data: 2011-12-28 12:17:30
    Temat: Re: Wie?niaki!
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-28, to <t...@i...pl> wrote:
    > begin Saletras9

    > 1. Trolli to se poszukaj wśród kumpli
    > 2. Naucz się konfigurować czytnik
    > 3. Naucz się pisać po polsku

    Koliny nie poznajesz?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2011-12-28 12:28:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello AZ,

    [...]

    > Koliny nie poznajesz?

    Co w niczym nie zmienia faktu, że to jest trollem i wyciąganie go z KF
    jest niesympatyczne. Nawet Kolina, mimo że tez troll, na to nie
    zasługuje.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 10. Data: 2011-12-28 12:31:56
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 28-12-2011 o 00:43:48 to <t...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > Tragedia. To już lepsi Warszawianie (którzy obecnie wyjechali),
    > przynajmniej są już z grubsza zasymilowani motoryzacyjnie.

    byłem ostatnio w Warszawie, przejazdem.

    był wieczór, nie padało, temperatura ok 1*C na +, jezdnia ani sucha, ani
    mokra. Generalnie Ch... wie co tam na niej jest.

    Ruszam spokojnie spod świateł i się zaczyna, uślizg koła, dalej roboty
    drogowe przejazd lewo-prawo czuję że jest ślisko, myślę jadę wolniej.

    No ale warszawiacy zapier... ograniczenie do 80, a oni z 20km więcej, a ja
    spokojnie ok 70 na prawym.

    Cóż, tablice WE itp mają lepszą przyczepność niż moje auto z tablicami GD,
    później widać tych mistrzów prostej na drzewach, latarniach,
    przystankach...