  • 1. Data: 2017-11-21 10:38:55
    Temat: Wieszak do kabli
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    Mam tonę walających się kabli, a to USB, a to zasilające do tego czy owego,
    DP, HDMI itd.
    Nie chcę ich trzymać gdzieś na strychu bo co jakiś czas są potrzebne, ale
    przez brak jakiegoś logicznego organizera nie ogarniam ich.
    Czy może istnieje jakiś wieszak, podobny ideologicznie do wieszaka na
    skarpetki przy suszarce do prania, który pozwoliłby je powiesić na ścianie?
    Mam metr miejsca w ukryciu, nikomu by nie wadziło i w końcu bym ten chaos
    opanował.
    Chodzi mi o coś w tej filozofii, ale nie jakaś linka jak tutaj:

    http://allegro.pl/organizer-i-wieszak-scienny-na-kab
    le-przewody-i6144247722.html

    tylko sztywny wieszak o szerokości 80-100 cm.
    Jest coś takiego?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 2. Data: 2017-11-21 12:37:00
    Temat: Re: Wieszak do kabli
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 21.11.2017 o 10:38, Roman Tyczka pisze:

> [...]
    >
    > http://allegro.pl/organizer-i-wieszak-scienny-na-kab
    le-przewody-i6144247722.html

    > tylko sztywny wieszak o szerokości 80-100 cm.

    Wydaje mi się (*) że dużo praktyczniejsze byłoby takie pudło jak na
    wyciągane husteczki. Tj wąski otwór, z jakimś materiałem ograniczającym
    opadanie kabla, na zewnątrz wystają tyko końcówki bądź jedna końcówka,
    zaś cała wężowa bałaganiarskość jest w środku.

    (*) być może tylko mi się wydaje. Widziałem kiedyś takie w handlu, teraz
    nie widzę. Więc być może się po prostu nie sprawdziły.

    p. m.

  • 3. Data: 2017-11-21 12:45:23
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Tue, 21 Nov 2017 12:37:00 +0100, m wrote:

> [...]
    > opadanie kabla, na zewnątrz wystają tyko końcówki bądź jedna końcówka,
    > zaś cała wężowa bałaganiarskość jest w środku.

    ...i jest poplątana :-)
    Jednak wieszak gwarantuje mi po pierwsze nieplątanie, po drugie łatwy
    dostęp. Owszem, wzgląd estetyczny też jest ważny i wieszak tu słabo wypada,
    ale ukryty za szafą ten aspekt ma mniejsze znaczenie.

    > (*) być może tylko mi się wydaje. Widziałem kiedyś takie w handlu, teraz
    > nie widzę. Więc być może się po prostu nie sprawdziły.

    Coś w tym jest ;-)

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 4. Data: 2017-11-21 14:49:43
    Od: marrgol <m...@a...invalid>

    On 2017-11-21 at 10:38, Roman Tyczka wrote:
> [...]
    >
    > http://allegro.pl/organizer-i-wieszak-scienny-na-kab
    le-przewody-i6144247722.html

    > tylko sztywny wieszak o szerokości 80-100 cm.

    Przejrzyj:
    http://tiny.pl/gldqv
    http://tiny.pl/gldqb

    --
    mrg

  • 5. Data: 2017-11-21 14:57:53
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    > tylko sztywny wieszak o szerokości 80-100 cm.
    > Jest coś takiego?

    inny pomysł, a moze godny uwagi. otwieram szafkę ze szpejami, od
    wewnątrz do drzwiczek wkręcam "nida-gipsy", tak aby wystawały 2cm,
    wieszam na nich kable.
    Kiedyś chciałem jeszcze zrobić listwę z magnesami i każdemu kabelkowi
    przymocować magnes. ale na wkrętach dobrze wiszą..

    ToMasz

  • 6. Data: 2017-11-21 15:16:50
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-11-21 o 10:38, Roman Tyczka pisze:

    > tylko sztywny wieszak o szerokości 80-100 cm.
    > Jest coś takiego?

    Jeśli masz zasobny porfel, to na TME widziałem. Sam niedawno szukałem
    lecz zdecydowałem się na inne rozwiązanie.

    https://www.tme.eu/pl/details/lmlh50/wieszaki-i-stoj
    aki-na-przewody/hirschmann-tm/lmlh-50/

    50cm więc powieś 2 obok siebie.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 7. Data: 2017-11-21 15:48:04
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Tue, 21 Nov 2017 14:49:43 +0100, marrgol wrote:

    > Przejrzyj:
    > http://tiny.pl/gldqv
    > http://tiny.pl/gldqb

    Ten patent jest bardzo niepraktyczny, bo kable będą z niego zwyczajnie
    spadać. Ciągnąc jeden zrzucę 5 innych. Poza tym niektóre są krótkie,
    15-20cm. Spadną pierwsze. Ale dzięki za propozycję.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 8. Data: 2017-11-21 15:50:48
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Tue, 21 Nov 2017 14:57:53 +0100, ToMasz wrote:

    > inny pomysł, a moze godny uwagi. otwieram szafkę ze szpejami, od
    > wewnątrz do drzwiczek wkręcam "nida-gipsy", tak aby wystawały 2cm,
    > wieszam na nich kable.

    Co to są "nida gipsy", bo wujek podpowiada, że może chodzi o gips z Doliny
    Nidy ;-)

    ps. nie mam szafki, to będzie na ścianie, jeśli chodzi o wkręty to regipsów
    to wkręcanie setki wkrętów w ścianę... no nie widzę tego :-)

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 9. Data: 2017-11-21 15:53:49
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Tue, 21 Nov 2017 15:16:50 +0100, Marek S wrote:

    > Jeśli masz zasobny porfel, to na TME widziałem. Sam niedawno szukałem
    > lecz zdecydowałem się na inne rozwiązanie.

> [...]

    Na to trafiłem wujkiem, ale mnie nie przekonało, stąd pytanie na grupie. Ja
    bym widział bardziej coś o takiej zasadzie działania:

    https://fabrykaform.pl/images/bluelounge/bluelounge-
    uchwyt-na-kable-cable-drop-multi-2-szt-biale__cdmu-w
    h-b.jpg

    tylko gęściej i więcej i niekoniecznie designersko :-)

    ps. na jakie rozwiązanie się zdecydowałeś jeśli wolno spytać? Może mi też
    podpasuje?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 10. Data: 2017-11-21 16:22:21
    Od: marrgol <m...@a...invalid>

    On 2017-11-21 at 15:53, Roman Tyczka wrote:
    > https://fabrykaform.pl/images/bluelounge/bluelounge-
    uchwyt-na-kable-cable-drop-multi-2-szt-biale__cdmu-w
    h-b.jpg

    > tylko gęściej i więcej i niekoniecznie designersko :-)

    To może jakaś listewka + klipsy samoprzylepne: http://tiny.pl/gldm2
    -- różne kolory dla różnych rodzajów przewodów.

    --
    mrg