  • 1. Data: 2017-11-09 19:21:39
    Temat: [WinAPI] OVERLAPPED
    Od: DMR <m...@g...com>

    Potrzebuję kogoś mądrego, żeby mi wyłuszczył, co i jak. :-)

    Rozumiem, że w ogólności działa to tak, że po wywołaniu funkcji w tym trybie można o
    niej zapomnieć - wykonanie bierze na siebie system, zawiadamiając o jej zakończeniu
    poprzez zapalenie eventa zaszytego w strukturze OVERLAPPED?
    Dobrze kombinuję?

    Zapalenie tego eventa trzeba oczywiście przechwycić, ale to już inna para kaloszy.

    Czyli - jeśli odpalę ReadFile w tym trybie, to system będzie sobie gdzieś na boku
    czytał, dopóki nie przeczyta, po czym zapali eventa?
    I może sobie przy tym grzebać w moim buforze? Tak bez ostrzeżenia? :-)

    A może z jakichś powodów lepiej użyć ReadFileEx?
    Tylko nie bardzo rozumiem, w którym momencie ma wykonać się funkcja z ostatniego
    parametru...

  • 2. Data: 2017-11-10 04:25:25
    Temat: Re: [WinAPI] OVERLAPPED
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On Thursday, November 9, 2017 at 7:21:40 PM UTC+1, DMR wrote:
> [...]
    >
    > A może z jakichś powodów lepiej użyć ReadFileEx?
    > Tylko nie bardzo rozumiem, w którym momencie ma wykonać się funkcja z ostatniego

    Przecież napisali:
    lpCompletionRoutine [in]
    A pointer to the completion routine to be called when the read operation is complete
    and the calling thread is in an alertable wait state.

    Jak skonczy wczytywać.

    pzdr
    bartekltg