  • 1. Data: 2019-09-27 20:56:29
    Temat: Windows 7 - czyszczenie listy urządzeń USB (pendrive)
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Jakim programem wyczyścić wpisy po licznych urządzeniach (pendrive) USB
    które nawiedziły przez kilka lat mój komputer?
    Właśnie doszedłem do momentu, gdzie mój zewnętrzny koncentrator USB 3.0
    Icy Box wisi jako "wysuń GT-N7000" (Samsung Galaxy Note). Z kolei
    podpinana do niego obudowa dysku SSD nie chciała się w ogóle rozpoznać.
    Dopiero przełożenie HUB'a pod inne gniazdo komputera pozwoliło
    zainstalować się dyskowi USB.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2019-09-27 23:30:12
    Od: "Roman S." <n...@...hate.spam>

    Może http://nirsoft.net/utils/usb_devices_view.html ?

    --
    Roman S.

  • 3. Data: 2019-09-28 09:40:36
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-09-27 o 23:30, Roman S. pisze:

    > Może http://nirsoft.net/utils/usb_devices_view.html ?

    Fajnie pokazuje. Pozwala włączyć/wyłączyć/restartować urządzenie
    Tylko teraz jak klucz usunąć z listy.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2019-09-28 09:43:23
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-09-28 o 09:40, Irokez pisze:

    a nie ważne, znalazłem, ślepym z rana ;)

    --
    Irokez