  • 11. Data: 2018-01-08 21:53:30
    Temat: Re: Windows czy Android czy ...?
    Od: "Rob" <R...@C...com>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:5a53d3fb$0$5156$65785112@news.neostrada.pl...

    > A kiedy już dostrzeżesz że to prowizoryczny system pisany przez prowizorycznych
    programistów
    > zalewający cię reklamami któremu nie powierzyłbyś swojego konta bankowego... ? :-)
    > I dojdziesz do wniosku że bez tych kilku aplikacji potrzebnych raz na miesiąc
    możesz żyć a
    > serfowanie w necie na 5" to masochizm to zatęsknisz za w8.1

    Mam Windows 8.1 na Lumii 535 DS, ale smartfon (sprzęt) do kitu.
    Był z serii z wadą dotyku. Wtedy wydawało mi się, że w moim przypadku
    nie jest to zbyt uciążliwe. Ponadto wtedy opinie w necie o skutkach
    naprawy innych takich egzemplarzy nie były obiecujące.

    Teraz jest coraz gorzej. Żeby coś wywołać muszę paznokciem pukać
    w kafelek lub napis wiele razy. Z przewijaniem też nie jest dobrze.
    Mam tego dosyć.

    Pozdrawiam
    Rob

  • 12. Data: 2018-01-08 21:57:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 8 Jan 2018 21:26:33 +0100, w <5a53d3fb$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>,
    z <...@...pl> napisał(-a):

    > I dojdziesz do wniosku że bez tych kilku aplikacji potrzebnych raz na
    > miesiąc możesz żyć a serfowanie w necie na 5" to masochizm to

    Jak włożyć coś >5" do kieszeni i normalnie fukcjonować (a nie jak dama z
    torebką)?

  • 13. Data: 2018-01-08 22:09:55
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-08 o 21:57, r...@k...pl pisze:

    > Jak włożyć coś >5" do kieszeni i normalnie fukcjonować (a nie jak dama z
    > torebką)?

    Wkładać coś mniejszego. ;-)
    Niestety zostają ajfony 5 czy SE (dla mnie jednak za małe) i starocie
    rozmiaru galaxyS2 lub Xperia Z3 compact

    Noszenie przy sobie >5" to obciach :-) Już lepiej 10" tablet :-)
    Przynajmniej jakaś wygoda użytkowania.

  • 14. Data: 2018-01-08 22:11:06
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 8 stycznia 2018 21:58:59 UTC+1 użytkownik r...@k...pl
    napisał:

    > Jak włożyć coś >5" do kieszeni i normalnie fukcjonować (a nie jak dama z
    > torebką)?

    Normalnie. Interes przestawiasz do drugiej nogawki i w kieszeni nic nie blokuje.

  • 15. Data: 2018-01-08 22:16:27
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-08 o 21:53, Rob pisze:
    > Mam tego dosyć.

    Zawsze się trafią nieudane modele/egzemplarze.
    U mnie na 1020 po tylu latach wszystko śmiga pięknie i nie jest
    postarzone ;-) Amoled z wyświetlaniem zegara po zablokowaniu więcej wart
    niż pierdylion głupich apek.
    Fakt. Bateria trzyma na niechlubnym poziomie ajfonowskim ;-) ale trzeba
    być świadomym użytkownikiem. Fejszboki to nie ten target.

  • 16. Data: 2018-01-08 22:16:49
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 8 stycznia 2018 21:53:12 UTC+1 użytkownik Rob napisał:

    > Teraz jest coraz gorzej. Żeby coś wywołać muszę paznokciem pukać
    > w kafelek lub napis wiele razy. Z przewijaniem też nie jest dobrze.
> [...]

    Bez widelek cenowych naprawde ciezko cos wskazac.
    Okolo 2000 kosztja sprzety, ktore zadowola wiekszosc.

  • 17. Data: 2018-01-08 22:17:57
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-08 o 22:11, krzysztofsf pisze:
    > Normalnie. Interes przestawiasz do drugiej nogawki i w kieszeni nic nie blokuje.

    Ech gdyby chodziło tylko o interes ;-)

  • 18. Data: 2018-01-08 22:21:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-08 o 21:26, z pisze:

> [...]
    > miesiąc możesz żyć a serfowanie w necie na 5" to masochizm  to
    > zatęsknisz za w8.1 żeby nie sięgać do jeszcze bardziej mądrych systemów

    Nie zatęsknię za W.bo używałem przez rok. Nawet pejsbuk źle działał, już
    o tym, że wielu popularnych i potrzebnych apek po prostu nie ma - nie
    wpomnę.

    Czy taki "ficzer", że jak miałem kilka kont pocztowych, i przyszedł mail
    na jedno konto, to odpowiedzieć mogłem tylko jako nadawca z tego konta,
    nie mogłem zmienić, aby odpowiedź szła z innego skonfigurowanego w apce
    mailowej konta.

    Generalnie system pełen niedoróbek.

    Za to po przesiadce na Androida jestem zadowolony.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2018-01-08 22:22:51
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 8 stycznia 2018 21:53:12 UTC+1 użytkownik Rob napisał:

    > Mam tego dosyć.

    Tu masz recenzje tanszego sprzetu, ktory wyglada na przyzwoity

    https://www.gsmmaniak.pl/793392/test-honor-7x/#pid=w

  • 20. Data: 2018-01-08 22:48:36
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    r...@k...pl pisze tak:

    > Jak włożyć coś >5" do kieszeni i normalnie fukcjonować
    > (a nie jak dama z torebką)?

    Przed kupieniem obserwowałem współpracowników. Szczególnie byłem ciekaw
    czekolady Galaxy Note 8. Otóż gościu kupił sobie specjalną kamizelkę
    bezrękawnik do pracy i chował od środka do kieszeni od pasa do żeber :)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.