  • 1. Data: 2014-10-19 12:28:04
    Temat: Wjazd na Śniadeckich
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Krakusy,

    Mam konieczność wizyty w Krakowie, na ul. Śniadeckich. Szukając
    parkingu na Street View nadziałem się na szlabany z obu stron ulicy
    Śniadeckich i parking wewnątrz zamkniętego obszaru. Mógłby mi ktoś
    wyjaśnić, o co chodzi? Siakieś getto? ;)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 2. Data: 2014-10-19 12:43:56
    Temat: Re: Wjazd na Śniadeckich
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 19.10.2014 o 12:28, RoMan Mandziejewicz pisze:
> [...]
    > Śniadeckich i parking wewnątrz zamkniętego obszaru. Mógłby mi ktoś
    > wyjaśnić, o co chodzi? Siakieś getto? ;)

    To jest ulica wewnetrzna szpitala - zeby tam wjechac musisz zaplacic.
    Jak nie chcesz tam wjezdzac to na Kopernika powinienes cos znalezc
    (odkad jest tam strefa parkowania to jest wiecej miejsc wolnych).

  • 3. Data: 2014-10-19 12:54:30
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Oct 2014 12:28:04 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

> [...]
    > Śniadeckich i parking wewnątrz zamkniętego obszaru. Mógłby mi ktoś
    > wyjaśnić, o co chodzi? Siakieś getto? ;)

    Tak jak napisal neoniusz. Ja dodam, ze parkowanie na Kopernika to horror.
    Jesli to w ogole wchodzi w gre, to polecam raczej zatrzymanie sie na
    parkingu na plycie Dworca Glownego i spacer (15 minut).

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 4. Data: 2014-10-19 13:54:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello neoniusz,

    Sunday, October 19, 2014, 12:43:56 PM, you wrote:

    > To jest ulica wewnetrzna szpitala - zeby tam wjechac musisz zaplacic.
    > Jak nie chcesz tam wjezdzac to na Kopernika powinienes cos znalezc
    > (odkad jest tam strefa parkowania to jest wiecej miejsc wolnych).

    W strefie zapłacę mniej niż na Śniadeckich?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2014-10-19 13:55:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Maciek,

    Sunday, October 19, 2014, 12:54:30 PM, you wrote:

    > Tak jak napisal neoniusz. Ja dodam, ze parkowanie na Kopernika to horror.
    > Jesli to w ogole wchodzi w gre, to polecam raczej zatrzymanie sie na
    > parkingu na plycie Dworca Glownego i spacer (15 minut).

    Cóż, ten spacer może być trudny :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2014-10-19 18:30:39
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Oct 2014 13:55:36 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Cóż, ten spacer może być trudny :(

    No to specjalnie nie masz wyjscia. Jesli jedziesz do szpitala, to mozesz
    sie wbic na szpitalny parking, a on raczej bedzie tanszy niz strefa (jakies
    5-6 zl za wjazd, a na ulicy chyba 3 zlote za pierwsza godzine, 3,5 za druga
    i ponad 4 za trzecia - pisze z glowy, dawno nie bylem). Strefa obowiazuje w
    godz. 10-20, od pn do pt.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 7. Data: 2014-10-19 19:18:53
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 19.10.2014 o 18:30, Maciek pisze:

> [...]
    > 5-6 zl za wjazd, a na ulicy chyba 3 zlote za pierwsza godzine, 3,5 za druga
    > i ponad 4 za trzecia - pisze z glowy, dawno nie bylem).

    "c)Jeśli pobyt na trenie Szpitala przekracza jedną godzinę, przy
    wyjeździe będzie pobierana kolejna opłata uzależniona od faktycznego
    czasu pobytu na terenie Szpitala. Kwota ta wynosi iloczyn kwoty należnej
    za postój, oraz liczby rozpoczętych godzin liczonych po upływie
    pierwszej godziny pobytu na terenie Szpitala."

    Strefa taniej ;)

  • 8. Data: 2014-10-19 19:28:37
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 19.10.2014 o 13:54, RoMan Mandziejewicz pisze:

    > W strefie zapłacę mniej niż na Śniadeckich?

    Tak.

    za pierwszą godz: 3,00 zł
    za drugą godz: 3,50 zł
    za trzecią godz: 4,10 zł
    za czwartą godz i kolejne: 3,00 zł

    A szpital "Opłata wjazdowa za wjazd na teren Szpitala w zależność od
    przewidywanego docelowego miejsca postoju wynosi odpowiednio 4,50 PLN
    lub 5,50 PLN". Oczywiscie za rozpoczeta godzine. I zalezy ile godzin tam
    bedziesz bo za zgubienie "paragonu" jest 40zl wiec czasem warto zgubic.

    I na Kopernika (szczegolnie na odcinku za skrzyzowaniem z Botaniczna)
    jeszcze nie mialem problemow z zaparkowaniem po wprowadzeniu strefy. Nie
    wiem niestety jak jest z dostepnoscia miejsc na terenie szpitala.
    Jest tez parking przy skrzyzowaniu ze Strzelecka, ale nie wiem jak z
    cenami. Sa dziury w strefie gdzie mozna zaparkowac za darmo i zawsze
    jest miejsce, ale niestety oznacza to spacer ok. 15 minut.

  • 9. Data: 2014-10-19 20:47:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello neoniusz,

    Sunday, October 19, 2014, 7:28:37 PM, you wrote:

> [...]
    > lub 5,50 PLN". Oczywiscie za rozpoczeta godzine. I zalezy ile godzin tam
    > bedziesz bo za zgubienie "paragonu" jest 40zl wiec czasem warto zgubic.

    Hmmm... A jeśli mnie zatrzymają w szpitalu?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2014-10-19 20:48:09
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Oct 2014 19:18:53 +0200, neoniusz napisał(a):

> [...]
    > za postój, oraz liczby rozpoczętych godzin liczonych po upływie
    > pierwszej godziny pobytu na terenie Szpitala."

    Czyli sie zmienilo, jestem prawie pewien, ze kilka lat temu kasowali mnie
    tylko za wjazd.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl