    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Właśnie przenosi się mój numer w Sferii...
    Date: Mon, 31 Dec 2018 01:22:13 +0100

    Godzina Zero - 31-12-2018, 00:00.
    Połączenie idzie w obie strony, tak do ok. 10 minut po GZ, dalej nie
    sprawdzałem.
    GZ +1 - Z telefonu Sferiowego można zadzwonić i identyfikuje się jak
    dotychczas, ale na niego dodzwonić się już nie można - kończy połaczenie nic
    nie sygnalizując, także z własnego aparatu - kończy łączenie bez informacji.
    Za to dzwonienie na numer komórkowy przypisany do zestawu, zestawia
    połączenie i na telefonie sferiowym pokazuje się numer wołający, mam
    ustawione przekierowanie komórka-nomad.
    Wcale się nie zdziwię, jeśli ten numer jakiś czas zostanie, płacić 6,90
    miesiecznie mogę... choć może go 2-3 osoby znają, nie używam go, jeśli nie
    wyjeżdżam poza strefę 22.
    Dzwonienie z konta, na który ma się numer przenieść, skutkuje brakiem
    identyfikacji po stronie wołanej, połączenie zestawia prawidłowo i jest
    dobrej jakości.
    Dociągnę, dokąd się da, nie wyłączając telefonów, albowiem nie wiem, czy się
    zaloguje, jak się teraz wyloguję.
    Dalsze info w kontynuacji wątku.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,