  • 1. Data: 2018-12-31 01:22:13
    Temat: Właśnie przenosi się mój numer w Sferii...
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Godzina Zero - 31-12-2018, 00:00.
    Połączenie idzie w obie strony, tak do ok. 10 minut po GZ, dalej nie
    sprawdzałem.
    GZ +1 - Z telefonu Sferiowego można zadzwonić i identyfikuje się jak
    dotychczas, ale na niego dodzwonić się już nie można - kończy połaczenie nic
    nie sygnalizując, także z własnego aparatu - kończy łączenie bez informacji.
    Za to dzwonienie na numer komórkowy przypisany do zestawu, zestawia
    połączenie i na telefonie sferiowym pokazuje się numer wołający, mam
    ustawione przekierowanie komórka-nomad.
    Wcale się nie zdziwię, jeśli ten numer jakiś czas zostanie, płacić 6,90
    miesiecznie mogę... choć może go 2-3 osoby znają, nie używam go, jeśli nie
    wyjeżdżam poza strefę 22.
    Dzwonienie z konta, na który ma się numer przenieść, skutkuje brakiem
    identyfikacji po stronie wołanej, połączenie zestawia prawidłowo i jest
    dobrej jakości.
    Dociągnę, dokąd się da, nie wyłączając telefonów, albowiem nie wiem, czy się
    zaloguje, jak się teraz wyloguję.
    Dalsze info w kontynuacji wątku.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.

  • 2. Data: 2018-12-31 19:52:41
    Temat: Re: Właśnie przenosi się mój numer w Sferii...
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "HF5BS" <h...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dobrej jakości.
    > Dociągnę, dokąd się da, nie wyłączając telefonów, albowiem nie wiem, czy

    Ok. 1:30 udało mi się z domowego zadzwonić na nomada, po czym padłem z
    przemęczenia. Ok. 7 rano obudziłem się, już nie było sieci, a dzwonienie na
    Sferię, dostawało się już na konto w HaloNet, dzwonienie z niego skutkuje
    nadal brakiem identyfikacji, jakość połączeń bardzo dobra.
    Zastanawiam się, który z fonów zostawić do celów Sferiowych, czy
    dotychczasowy (Samsung SM-G350), a wsadzić do niego kartę demobila, czy
    obecny demobilowy (Alcatel U5) skonfigurować (jak jest teraz, ale chcę kilka
    rzeczy poprawić) przeznaczyć na to wszystko, a Samsung (mam jeszcze w tym
    samym celu Złomy Pierdykson Xpierdia MT11i) jako aparat awaryjny, gdyby
    padł/rozładował się któryś z pozostałych.
    Cóż, czeka mnie częstsze ładowanie Alcatela, jako, że na nim będzie
    dodatkowe ciągnięcie prądu przez transmisję danych dla HaloNetu. Rozzważyć
    też muszę obdzielenie konta HaloNetowego na wszystkie aparaty i uaktywnianie
    ich w razie potrzeby. ZTCW, jedynie Samsung ma klienta SIP wbudowanego w
    system. Nie udało mi się tego odszukać w pozostałych aparatach, a wolałbym
    jednak uniknąć aplikacji zewnętrznej, chyba, że będzie wyraźnie lepsza od
    wbudowanego klienta. Na Alku U5 śmiga mi teraz ZoIPer.

  • 3. Data: 2019-01-01 00:48:52
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Sferię, dostawało się już na konto w HaloNet, dzwonienie z niego skutkuje
    > nadal brakiem identyfikacji, jakość połączeń bardzo dobra.

    Żem gapa... nie zaznaczyłem w parametrach numeru, żeby się identyfikował...
    Ciekawi mnie, co by się pokazywało, zanim nastąpiło przeniesienie...

  • 4. Data: 2019-01-02 14:12:29
    Od: ń <k...@t...sie>

    Co ciekawe mój komórkowiec ze Sferii do nowego opa został przeniesiony i był czynny
    natychmiast, natomiast na przełączenie
    "stacjonarnych" czekam do tej pory, przy czym jeden z numerów 22 był z dawnej stajni
    Tpsa, a drugi oryginalnie ze Sferii.
    Przy czym wszystkie Simy od razu do ręki w salonie, ale jednak jakaś inna formalna
    droga jest.
    Idzie to przez UKE czy jak?

    -----

  • 5. Data: 2019-01-09 09:06:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 1 Jan 2019 00:48:52 +0100, HF5BS napisał(a):

    > Żem gapa... nie zaznaczyłem w parametrach numeru, żeby się identyfikował...
    > Ciekawi mnie, co by się pokazywało, zanim nastąpiło przeniesienie...

    Przenies jeszcze raz :-)

    Komorkowcy przydzielali numer tymczasowy, ale tu chyba nie ma takiego
    zwyczaju ani potrzeby ...

    J.

  • 6. Data: 2019-01-09 20:11:55
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Przenies jeszcze raz :-)

    Pewnie będzie okazja, jak zabiorę domowy z UPC z lojalki, kojarzysz, jak
    mnie okrutnie wnerwili, pisałem tutaj...

    > Komorkowcy przydzielali numer tymczasowy, ale tu chyba nie ma takiego
    > zwyczaju ani potrzeby ...

    Jednakże z jednej strony, na jednych numerach pokazał się "numer prywatny",
    a na inny, numer ze strefy katowickiej, nieoddzwanialny (NMTN OIDP).
    Mogli dać coś tymczasowego, z jakiejś ukrytej puli, dając flagę "nyny" na
    identyfikację, która raz się przełamała i numer się wyświetlił.
    Wcale bym się nie zdziwił, jeśli choć chwilę przed przeniesieniem, już bym
    miał ten numer na HaloNecie, a jednocześnie i na Sferii, a oddzwanialne było
    by na jeden z nich, albo w ogóle.