  • 1. Data: 2012-09-09 20:06:53
    Temat: Włoska (?) metoda na brak miejsca
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Czesc

    Dziś miałem problem z zaparkowaniem (wzdłuż jezdni), zabrakło jakichś
    40cm żebym się zmieścił. Miejsca blokowała stara Corsa, przed nią było
    ze 2,5m wolnego. Postanowiłem ją przepchnąć zderzak w zderzak, poszło
    dość lekko i zmieściłem się bez problemu. Co sądzicie o takiej metodzie?
    Czy macie coś przeciwko?

    --
    Pozdr.

  • 2. Data: 2012-09-09 20:20:11
    Temat: Re: Włoska (?) metoda na brak miejsca
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-09-09 20:06, DoQ pisze:
> [...]
    > ze 2,5m wolnego. Postanowiłem ją przepchnąć zderzak w zderzak, poszło
    > dość lekko i zmieściłem się bez problemu. Co sądzicie o takiej metodzie?

    gdyby ktoś miał automat zostawiony na P
    to pewnie byłby zły.

  • 3. Data: 2012-09-09 20:28:18
    Od: o? <ʅd˙ɐᴉɱəʇuᴉ@ʇəuəsnˉoʇ>

    DoQ wrote:

> [...]
    > ze 2,5m wolnego. Postanowiłem ją przepchnąć zderzak w zderzak, poszło
    > dość lekko i zmieściłem się bez problemu. Co sądzicie o takiej metodzie?

    Myślę, ze to bardzo dobry pomysł, w końcu taka stara Corsa ma już tyle
    rys, że jedna więcej nie zrobi jej różnicy, a Ty miałeś gdzie stanąć.
    Poza tym mógł zostawić więcej miejsca więc w sumie sam jest sobie winien.
    Generalnie jestem za, o ile nie jest to jakieś drogie, nowe auto, np.
    megrimsa. Takiego bym nie przepchnął!

    --
    ignorance is bliss

  • 4. Data: 2012-09-09 20:29:43
    Od: o? <ʅd˙ɐᴉɱəʇuᴉ@ʇəuəsnˉoʇ>

    nazgul wrote:

    > gdyby ktoś miał automat zostawiony na P to pewnie byłby zły.

    Nie przesadzajmy, po prostu siła tarcia trochę większa. Mocnym autem da
    radę przepchnąć.

    --
    ignorance is bliss

  • 5. Data: 2012-09-09 20:49:21
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-09-09 20:29, o? pisze:

    > Nie przesadzajmy, po prostu siła tarcia trochę większa. Mocnym autem da
    > radę przepchnąć.

    jakoś nie zaskoczyłeś
    swoim pojmowaniem sprawy

  • 6. Data: 2012-09-17 13:53:02
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 09 Sep 2012 20:06:53 +0200, DoQ napisał(a):
    > 40cm żebym się zmieścił. Miejsca blokowała stara Corsa, przed nią było
    > ze 2,5m wolnego. Postanowiłem ją przepchnąć zderzak w zderzak, poszło
    > dość lekko i zmieściłem się bez problemu. Co sądzicie o takiej metodzie?

    ... że to raczej francuska niż włoska :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 7. Data: 2012-09-17 18:22:28
    Od: Bartas_M5 <B...@o...pl>

> [...]
    > ze 2,5m wolnego. Postanowiłem ją przepchnąć zderzak w zderzak, poszło
    > dość lekko i zmieściłem się bez problemu. Co sądzicie o takiej metodzie?

    Sam tak często robie, mam starego scorpio a zderzaki do tego są, a nie
    żeby ładnie wyglądać

  • 8. Data: 2012-09-17 20:50:40
    Od: "Bogdan" <B...@b...poczta.neostrada.pl>

    > Czy macie coś przeciwko?

    Fajnie, ale wiesz, że jest to niszczenie cudzego mienia, a idąc dalej
    następnym razem jak zabraknie Ci paliwa to skorzystasz z baku zaparkowanego
    obok pojazdu - bo przecież stoi a skoro stoi to nie potrzebuje paliwa.

  • 9. Data: 2012-09-17 22:37:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 17 Sep 2012 20:50:40 +0200 osobnik zwany Bogdan
    napisał:

> [...]
    > następnym razem jak zabraknie Ci paliwa to skorzystasz z baku
    > zaparkowanego obok pojazdu - bo przecież stoi a skoro stoi to nie

    ty z tych co jak po stłuczce jest ryska na zderzaku to czekasz 6 godzin
    na policję blokując pas?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2012-09-18 20:50:36
    Od: "Bogdan" <B...@b...poczta.neostrada.pl>

    > ty z tych co jak po stłuczce jest ryska na zderzaku to czekasz 6 godzin
    > na policję blokując pas?

    Nie, ja z tych, co starają się przestrzegać obowiązującego prawa a już na
    pewno zdrowego rozsądku i poszanowania cudzej własności także "twojej".