  • 1. Data: 2009-02-24 06:48:20
    Temat: Wolny start kompa
    Od: s...@g...com

    Witam
    Kiedyś bardzo dawno temu jak byłem młodszy pasjonowałem sie
    podkręcaniem procków.
    Z tego co pamietam najważniejsze było chłodzenie.
    Pech chciał że teraz pracuje przy kompie na budowie w kontenerze. I
    rano zwłaszcza po weekendzie jest zimno.
    Więć teoretycznie idealne warunki do tego komputer chodził szybciej.
    A tu za każdym razem, komp potrzebuje kilkunastu minut żeby sie
    rozkręcić.
    Dlaczego????

  • 2. Data: 2009-02-24 09:53:03
    Temat: Re: Wolny start kompa
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    .googlegroups.com...
> [...]
    >Więć teoretycznie idealne warunki do tego komputer chodził szybciej.
    >A tu za każdym razem, komp potrzebuje kilkunastu minut żeby sie

    Bo chłodzenie a wychłodzenie to nie jest to samo

  • 3. Data: 2009-02-24 14:39:42
    Od: "Feromon" <f...@o...pl>

[...]

    Bo nawet podkręcony procesor nie spowoduje, że powolny i zaśmiecony dysk
    zacznie szybciej wczytywać system. Może zmień Linuksa na Windowsa? ;))

    Feromon

  • 4. Data: 2009-02-24 15:42:35
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 24 luty (wtorek), gdy o godzinie 7:48 *s...@g...com* w pocie
    czoła naskrobał(a):

> [...]
    > Pech chciał że teraz pracuje przy kompie na budowie w kontenerze. I
    > rano zwłaszcza po weekendzie jest zimno.
    hdd nie są przystosowane do pracy w niskich temperaturach i trochę czasu
    potrzebują na "rozgrzanie" się. Nie pojawiają się na początku pracy
    BSOD?

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2009-02-24 16:40:37

  • 5. Data: 2009-04-12 18:55:09
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 24.02.2009 07:48, s...@g...com pisze:
    > Więć teoretycznie idealne warunki do tego komputer chodził szybciej.

    Komputer od samego chłodu szybciej nigdy nie działa.

    > A tu za każdym razem, komp potrzebuje kilkunastu minut żeby sie
    > rozkręcić.

    Co rozumiesz przez "rozkręcić"? Jest na podstawce obrotowej
    czy co?

    Wyrażaj się proszę precyzyjnie. Albo nie działa w ogóle i
    wtedy jest to problem sprzętowy, albo działa wolno i wtedy
    jest to problem programowy.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |