  • 1. Data: 2014-06-13 20:47:49
    Temat: Wolumen
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <k...@c...goznac>

    Powitanko,

    Ostatnio jak bylem, to konczyla sie budowa pawilonow. Jak jest teraz? Na
    swoich stronach gielda pokazuje tylko jakas nedzna wizualizacje.
    Bede musial sie wybrac, a nie wiem, czy sklepy, ktore kiedys
    funkcjonowaly w budach, jeszcze sa. Piekarz np. juz adresu Wolumen nie
    podaje innych nazw nie pamietam.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2014-06-13 21:07:56
    Temat: Re: Wolumen
    Od: "t-1" <n...@n...pl>

    Piekarz jest na Wolczynskiej w prawo ok. 300m. za nowym rondem.
    Kilka (raczej poniżej 10) nowych pawilonów wzdłuz uliczki równoległej do
    Kasprowicza już jest czynnych
    Ale jakie firmy nie wiem. Prawdopodobnie te samem, które miały budy w tym
    miejscu.
    No i trwaja przygotowania do budowy nastepnych w centrum placu.

  • 3. Data: 2014-06-14 03:00:55
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <k...@c...goznac>

    Powitanko,

    > Kilka (raczej poniżej 10) nowych pawilonów wzdłuz uliczki równoległej
    > do Kasprowicza już jest czynnych

    Dzieki.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa