  • 1. Data: 2017-10-23 18:20:39
    Temat: Wpływ kondensatorów elektrolitycznych na niezawodność zasilaczy
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Ładnie policzone i narysowane:

    http://www.ijmlc.org/papers/326-L40116.pdf

    Miłej lektury, Piotr

  • 2. Data: 2017-10-24 19:58:17
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    nikt się nie zainteresował...

    no to ja dorzucę do ogniska - może jakiś pdf-ik teoretyczny do flybacka?

  • 3. Data: 2017-10-27 09:57:41
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    denat 'POPIS/EU wrote:

    > no to ja dorzucę do ogniska - może jakiś pdf-ik teoretyczny do flybacka?

    Tam głębszej teorii nie ma: pompujemy balonik, przełączamy
    zaworki, rozprężamy powietrze z balonika, przełączamy zaworki,
    pompujemy balonik...

    Pozdrawiam, Piotr

  • 4. Data: 2017-10-27 18:10:46
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no tak, to jest zagadnienie z czasów studiów,
    czy smps to jest filtr wygładzający prostokąt?
    do dzisiaj nie wiem...
    chętnie bym posłuchał dyskusji zwolenników i przeciwników...