  • 1. Data: 2016-06-24 16:29:36
    Temat: Wreszcie widać ładowanie...
    Od: Marek <f...@f...com>

    http://www.youtube.com/watch?v=PCZTSvgF4h8

    Jak Chińczyk chce to potrafi mieć zajebisty pomysł na produkt. Nikt
    już nie będzie miał wątpliwości, w którą stronę płyną elektrony.

    --
    Marek

  • 2. Data: 2016-06-24 21:47:50
    Temat: Re: Wreszcie widać ładowanie...
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-06-24 o 16:29, Marek pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=PCZTSvgF4h8
    >
    > Jak Chińczyk chce to potrafi mieć zajebisty pomysł na produkt. Nikt już
    > nie będzie miał wątpliwości, w którą stronę płyną elektrony.

    Nie znam na tyle angielskiego, aby zrozumieć, co lektor nawija.

    Pytanie:
    Czy "wąż świetlny" gania wraz z prądem, czyli prędkość wprost
    proporcjonalna do prądu?
    Czy zachowuje kierunek prądu - pokazując ładowanie / rozładowanie (USB
    Host)?

    No właśnie: pokazuje kierunek prądu, czy kierunek przebiegających
    elektronów? ;)

    IMO pomysł co najmniej świetny :)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2016-06-24 22:06:38
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 24/06/2016 20:47, Adam wrote:

> [...]
    > proporcjonalna do prądu?
    > Czy zachowuje kierunek prądu - pokazując ładowanie / rozładowanie (USB

    prędkość węża zależy od prądu ładowania

    c.

  • 4. Data: 2016-06-24 22:12:25
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    fajne ale jak zrobione?

  • 5. Data: 2016-06-24 22:16:37
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=x0yQg8kHVcI

  • 6. Data: 2016-06-24 22:56:28
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Marek pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=PCZTSvgF4h8
    >
    > Jak Chińczyk chce to potrafi mieć zajebisty pomysł na produkt. Nikt już
    > nie będzie miał wątpliwości, w którą stronę płyną elektrony.

    No, i weź przejedź krzesłem po kablu...

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 7. Data: 2016-06-24 23:28:22
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 24 Jun 2016 21:56:28 +0100, AlexY <a...@i...pl> wrote:
    > No, i weź przejedź krzesłem po kablu...

    Mógłbyś podkręcić jasność wypowiedzi?

    --
    Marek

  • 8. Data: 2016-06-25 00:43:31
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2016-06-24 o 23:28, Marek pisze:

    > Mógłbyś podkręcić jasność wypowiedzi?

    Chodzi o to, że nadepnięcie na kabel, czy przejechanie kółkiem krzesła
    obrotowego zazwyczaj powoduje zniszczenie kabla, co będzie tym bardziej
    widoczne w przypadku omawianego tu kabla z animowanym amperomierzem.

  • 9. Data: 2016-06-25 00:52:35
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Marek pisze:

    > Mógłbyś podkręcić jasność wypowiedzi?

    Krzesło, takie komputerowe z kółeczkami, ładowarka gdzieś w listwie na
    podłodze, kabel wala się wszędzie.

  • 10. Data: 2016-06-25 00:55:09
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Tomasz Wójtowicz napisał:

    > Chodzi o to, że nadepnięcie na kabel, czy przejechanie kółkiem krzesła
    > obrotowego zazwyczaj powoduje zniszczenie kabla, co będzie tym bardziej
    > widoczne w przypadku omawianego tu kabla z animowanym amperomierzem.

    Ten kabel w wersji 2.0 będzie pokazywał, jak z wielkim mozołem elektrony
    przepychają się przez miejsce rozjechane kółkiem krzesła obrotowego.

    --
    Jarek