  • 1. Data: 2019-12-30 07:01:43
    Temat: Wróblen
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jako świeżo upieczony burżuj teraz tankuję tylko na Orlen żeby w pełni
    wspierać pomysły Prezesa i żeby nie musiał już sprowadzać więcej złota
    z Londynu. Bądzmy patriotami.

    No i na tej benzie 95 z Orlenu spalanie (Ostróda - Ustka 320km) wyszło
    mi 7.45 litr / 100km. Specjalnie jechałem utrzymując 3500 rpm i 110km/h
    Opony chropowate, całoroczne Nokian WeatherProof 195/65 R15. Silnik
    dwudziestoletni, wolnossący 1.6 8v. Także tak.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 2. Data: 2019-12-30 10:23:35
    Temat: Re: Wróblen
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2019-12-30 07:01, PiteR wrote:
> [...]
    > Opony chropowate, całoroczne Nokian WeatherProof 195/65 R15. Silnik
    > dwudziestoletni, wolnossący 1.6 8v. Także tak.

    To dużo czy mało?

  • 3. Data: 2019-12-30 10:44:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.12.2019 o 10:23, Uncle Pete pisze:

    > To dużo czy mało?

    No właśnie nie wiem czy się chwali czy żali. Mój accord w takich
    warunkach palił coś koło 10l gazu. 1.8 16V 136km. Opony pomijam, bo
    uważam że wpływ jest pomijalny, na obrotomierz nie patrzyłem - i tak
    przecież 5 bieg. Znaczy wiem, że przy 150 miał jakie 4500 obrotów ale
    wtedy palił 13LPG.

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2019-12-30 10:45:05
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.prawo Uncle Pete pisze tak:

    > To dużo czy mało?

    nou liczę na komentarze czy dużo czy mało ;)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 5. Data: 2019-12-30 11:30:03
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2019-12-30 10:45, PiteR wrote:

    > nou liczę na komentarze czy dużo czy mało ;)

    Nie napisales czy po zatankowaniu i przed trasa hotdog byl jedzony, a to
    w tym przypadku dosc krytyczna informacja. A jesli tak, czy zwykly
    czy powiekszony.

    --

    memento lorem ipsum

  • 6. Data: 2019-12-30 11:43:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.prawo elmer radi radisson pisze tak:

    > Nie napisales czy po zatankowaniu i przed trasa hotdog byl
    > jedzony, a to w tym przypadku dosc krytyczna informacja. A jesli
    > tak, czy zwykly czy powiekszony.

    Mogę tylko nadmienić, że matki nie było na tylnym siedzeniu i szyby
    były zamknięte.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 7. Data: 2019-12-30 11:44:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    ..
    na pl.misc.samochody.prawo Uncle Pete pisze tak:

    >nou liczę na komentarze czy dużo czy mało ;)

    Ale co to ma z wroblenem wspolnego ?
    Chyba wiesz, ile ci auto pali na innych stacjach ?

    Gdybym tak jechal, to moja wielka vectra diesel spalilaby ze 6/100 ...
    ale ... ostatnio pali wiecej, no ale ja tez 110 nie jezdze ...

    J.

  • 8. Data: 2019-12-30 11:52:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.prawo J.F. pisze tak:

    > Ale co to ma z wroblenem wspolnego ?
    > Chyba wiesz, ile ci auto pali na innych stacjach ?

    Uważam, że na paliwie z Orlenu mój samochód zbiera się najlepiej.
    Czy ostatnio ceny na stacjach się zrównały? Nie widzę już okazji oprócz
    Mila 4.88zł

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 9. Data: 2019-12-30 11:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

> [...]
    > Opony chropowate, całoroczne Nokian WeatherProof 195/65 R15. Silnik
    > dwudziestoletni, wolnossący 1.6 8v. Także tak.

    Moim zdaniem masz jedno koło bardziej!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 10. Data: 2019-12-30 12:38:21
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A Tesco i inne marketowe stacje?

    -----