PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Wrocław => ASP.Net Developer - WCF framework - MVC model <=

  • 1. Data: 2016-02-11 10:50:02
    Temat: Wrocław => ASP.Net Developer - WCF framework - MVC model <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    For our client, mobile agency based in London, we are currently
    looking for:

    *****
    ***** ASP.Net Developer - WCF framework - MVC model
    *****

    ***** Desired skills & experience:

    * At least 3 years commercial experience in a similar position
    * Computer Science or Engineering degree
    * Excellent knowledge of the .Net framework
    * Excellent knowledge of the ASP .Net
    * Good experience of MVC design
    * Good experience of the WCF framework
    * Good experience of SQL server
    * Experience in M-SQL and T-SQL
    * Very good knowledge of Entity framework and code first practices
    * Good knowledge of design patterns and OOP
    * Strong emphasis on usability best practices
    * Ability to communicate complex ideas succinctly
    * Ability to lead a growing team

    ***** Nice to have:

    * Experience with AWS services, deployments and infrastructure
    * Experience load testing
    * Excellent knowledge of HTML5 and CSS3
    * Excellent knowledge of Javascript

    ***** Benefits offered:

    * Attractive salary
    * Growth opportunities
    * Work with an award winning London based agency on best in class
    brands
    * B2B employed

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    http://TeamQuest.pl/n/9380-n?utm_source=nntp&utm_med
    ium=cron&utm_campaign=1602
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=2b5c13155ef77cb156a63f99d6f3ec4b