  • 1. Data: 2018-08-16 11:01:44
    Temat: Wrocław-Koszalin (via Poznań)
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Takie trasy wyznaczył mi NE na relacji Wrocław-ok. Koszalina (i takimi
    pojechałem):

    niedziela (2,5 tyg. temu) - Wrocław-Rawicz*-Trzcielin-Konarzewo-S11 do
    Obornik-Czarnków-Trzcianka-Wałcz-Czaplinek-Połczyn Zdrój-Białogard->Koszalin
    (9:30 - ok. 15-15:30)

    sobota (zeszła): Białogard-Czaplinek**-Wronki-Ostroróg-Buk-Stęszew i DK5 do
    Wrocławia (15-20:30)

    * - tutaj NE zaproponował wojewódzkimi do Kórnika-S11-A2-S11 do Obornik, ale
    zysk czasowy był minimalny, więc odpuściłem
    ** - nie pamiętam czy Czaplinek-Wronki pojechałem przez Mirosławiec czy przez
    Wałcz