  • 1. Data: 2014-08-27 11:12:31
    Temat: Wrocław > parking > okolice dworca weekend
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Witam

    Wybieram się do Wrocka samochodem.
    Plan jest taki że zostawiam auto w piątek wieczorem najbliżej
    dworca pks i potem jadę autobusem wracam w poniedziałek rano.

    Jak wygląda sprawa parkowania we Wrocławiu w tamtych okolicach.
    Znalazłem jakiś parking płatny 100zł/weekend.
    Problem jest taki że to będzie 4 razy/miesiącu przez następne parę miesięcy.

  • 2. Data: 2014-08-27 12:11:57
    Temat: Re: Wrocław > parking > okolice dworca weekend
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-08-27 11:12, Bolko pisze:
> [...]
    > Znalazłem jakiś parking płatny 100zł/weekend.
    > Problem jest taki że to będzie 4 razy/miesiącu przez następne parę miesięcy.

    ulica Dworcowa jest prawie pusta w weekendy, co prawda jest w płatnej
    strefie, ale tylko w sobote do 14-tej. wyjdzie duzo taniej niż 100zł.
    sprawdzone, często tam na weekend auto zostawiam.

    @

  • 3. Data: 2014-08-27 12:52:48
    Od: Bolko <s...@g...com>

    dziękuję bardzo

  • 4. Data: 2014-08-28 12:22:05
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>

    W dniu 2014-08-27 12:11, Artur Miller pisze:

> [...]
    > strefie, ale tylko w sobote do 14-tej. wyjdzie duzo taniej niż 100zł.
    > sprawdzone, często tam na weekend auto zostawiam.

    A z drugiej strony Joannitów i Dawida. Jak nie staniesz na parkingu tuż
    przy dworcu, to o ile pamiętam to nie trzeba w ogóle płacić.

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 5. Data: 2014-08-28 22:40:35
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2014-08-28 12:22, Jaroslaw Postawa pisze:

    > A z drugiej strony Joannitów i Dawida. Jak nie staniesz na parkingu tuż
    > przy dworcu, to o ile pamiętam to nie trzeba w ogóle płacić.

    I spoooory parking na Petrusewicza (przy Parku Wodnym). Tylko stąd już
    trzeba te paręset metrów do dworca przejść.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 6. Data: 2014-08-28 23:56:43
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    hej,
    Zostawiałem auto często pod budynkiem dyrekcji PKP - parking był pusty,
    a do PKSu kilkadziesiąt metrów - teren jest monitorowany, więc zawsze to
    trochę bezpieczniej:)
    Piotr

  • 7. Data: 2014-08-29 01:37:59
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-08-28 23:56, gobo pisze:
> [...]
    > Zostawiałem auto często pod budynkiem dyrekcji PKP - parking był pusty,
    > a do PKSu kilkadziesiąt metrów - teren jest monitorowany, więc zawsze to

    ale tam był szlaban. nie ma go już czy stawiałeś zanim się pojawił? :)

    @