  • 1. Data: 2014-10-19 20:16:20
    Temat: Wroclaw-znaleziono obiektyw
    Od: znalazca <o...@i...eu>

    Może pechowy fotograf będzie tu szukać:

    W niedzielę 19. października we Wrocławiu na parkingu przy ul.
    Bernardyńskiej znaleziono obiektyw w dobrym stanie. Roztargnionego
    fotografa proszę o maila na priv ( o...@i...eu ). Wstępna wycena
    daje kwotę znaleźnego równoważną butelce dobrego piwa (koncernowe
    odpadają). Testów ostrości rysowania, bokehu, itp. jeszcze nie robiłem,
    ale na wycenę raczej to nie wpłynie. Po trzech miesiącach wystawię na
    allegro za 1zł BCM.

    znalazca

  • 2. Data: 2014-10-19 22:03:39
    Temat: Re: Wroclaw-znaleziono obiektyw
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Sun, 19 Oct 2014 20:16:20 +0200, znalazca napisał(a):

    > Po trzech miesiącach wystawię na
    > allegro za 1zł BCM.

    Zgodnie z art. 187 KC, będziesz mógł go sprzedać dopiero po 2 latach
    (dopiero wtedy będzie Twój).

    --
    GLaF

  • 3. Data: 2014-10-19 23:56:37
    Od: znalazca <o...@i...eu>

    W dniu 2014-10-19 22:03, GLaF pisze:

    > Zgodnie z art. 187 KC, będziesz mógł go sprzedać dopiero po 2 latach
    > (dopiero wtedy będzie Twój).

    Ale wcześniej powinienem jeszcze zgłosić ten fakt odpowiedniemu
    organowi, aby tak się stało. Chyba źle, że go znalazłem.
    A ja już mu soczewki przeczyściłem. To chyba nie mogę go nawet przetestować.

    Dzięki za informację - za dwa lata będzie wart 2 piwa.

    znalazca w kłopocie

  • 4. Data: 2014-10-20 21:28:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 19 Oct 2014, znalazca wrote:

> [...]
    [...]
    > A ja już mu soczewki przeczyściłem. To chyba nie mogę go nawet przetestować.

    A nie będzie to "zachowanie w stanie niepogorszonym"? ;) (839KC)
    No i ponadto, w razie używania, IMO ryzykujesz tylko odszkodowanie
    za "szkodę która nie nastąpiłaby w przeciwnym przypadku" (841KC)

    > Dzięki za informację - za dwa lata będzie wart 2 piwa.

    No.

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2014-12-18 08:46:02

    Musi sprzedać wcześniej, żeby nie uległ zepsuciu.
    No i nie wywoływał zgorszenia publiczego lub zbiegowiska.

    -----