  • 1. Data: 2011-04-18 20:03:37
    Temat: Wstydliwy sprzedaje garaż ;)
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Zawsze rechotałem z ogłoszeń gdzie ludzie pracowicie bazgrają po
    tablicy rejestracyjnej, ale ten kolo poszedł dalej :

    http://wroclaw.olx.pl/garaz-wroclaw-trzebnicka-16-94
    -sprzedam-pilne-iid-86368737#pics

    Pzdr.
    L.

  • 2. Data: 2011-04-18 20:11:21
    Temat: Re: Wstydliwy sprzedaje garaż ;)
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    y.googlegroups.com...
    Zawsze rechotałem z ogłoszeń gdzie ludzie pracowicie bazgrają po
    tablicy rejestracyjnej, ale ten kolo poszedł dalej :

    http://wroclaw.olx.pl/garaz-wroclaw-trzebnicka-16-94
    -sprzedam-pilne-iid-86368737#pics

    chujnia - kanalu nie ma - to co to za garaz :)

  • 3. Data: 2011-04-18 21:15:58
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    y.googlegroups.com...
    > Zawsze rechotałem z ogłoszeń gdzie ludzie pracowicie bazgrają po
    > tablicy rejestracyjnej, ale ten kolo poszedł dalej :

    najlepsze jest to, ze jak zapytasz po co zasłania tablice rej. to nie bardzo
    logicznie potrafią odpowiedziec

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 4. Data: 2011-04-18 21:58:12
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    y.googlegroups.com...

    > najlepsze jest to, ze jak zapytasz po co zasłania tablice rej. to nie
    > bardzo logicznie potrafią odpowiedziec

    Zapytałem o to jednego takiego, który pracowicie zamalował tablice w
    autach rajdowych które fotografował na rajdzie.

    Powiedział że robi tak, bo wymaga tego prawo i wszyscy tak robią, więc
    on też.
    Nie dał się przekonać że prawo tego nie zabrania, chciał dowodu w
    postaci ustawy w której będzie napisane że tablic nie trzeba zamalowywać.
    Nie ciągnąłem tematu dalej :)

  • 5. Data: 2011-04-18 22:07:51
    Od: marjan <k...@g...com>

    W dniu 2011-04-18 21:58, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    > Nie dał się przekonać że prawo tego nie zabrania, chciał dowodu w
    > postaci ustawy w której będzie napisane że tablic nie trzeba zamalowywać.

    http://www.autoklub.pl/gallery/list/

    Faktyczne, wszyscy tak robią ;)

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 6. Data: 2011-04-18 23:19:05
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Tomasz Pyra wrote:

> [...]
    > chciał dowodu w postaci ustawy w której będzie napisane że tablic nie
    > trzeba zamalowywać. Nie ciągnąłem tematu dalej :)

    Akurat w rajdach, szczególnie amatorskich - zamalowywanie tablic na
    fotografiach ma dla właścicieli spore znaczenie.
    Takoż podawanie tylko imienia i inicjału przy ogłaszaniu wyników.

    Zanjomy mi opowiadał że się kiedyś agent ubezpieczeniowy przy odmowie
    wypłaty z AC podpierał wydrukami z jego strony internetowej.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 7. Data: 2011-04-18 23:44:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 18 Apr 2011 21:19:05 +0000 osobnik zwany Massai
    wystukał:

> [...]
    >
    > Zanjomy mi opowiadał że się kiedyś agent ubezpieczeniowy przy odmowie
    > wypłaty z AC podpierał wydrukami z jego strony internetowej.

    a dlaczego robiący zdjęcia ma pomagać w oszustwie?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2011-04-18 23:49:04
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 18/04/2011 22:19, Massai wrote:

> [...]
    >
    > Zanjomy mi opowiadał że się kiedyś agent ubezpieczeniowy przy odmowie
    > wypłaty z AC podpierał wydrukami z jego strony internetowej.

    Jeśli rozpieprzył się na drzewie podczas rajdu to OK, ale odmowa wypłaty
    odszkodowania za skrawdzione auto dlatego, że w maju 2001 brał udział w
    KJSie raczej nie przejdzie..

    Kamil

  • 9. Data: 2011-04-19 02:27:51
    Temat: Re: Wstydliwy sprzedaje gara ;)
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    masti wrote:

    > a dlaczego robiący zdjęcia ma pomagać w oszustwie?

    Tym niemniej fotografowany ma prawo sobie nie życzyć publikacji
    zdjęć.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 10. Data: 2011-04-19 02:31:01
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Kamil wrote:

    > Jeśli rozpieprzył się na drzewie podczas rajdu to OK, ale odmowa
    > wypłaty odszkodowania za skrawdzione auto dlatego, że w maju 2001
    > brał udział w KJSie raczej nie przejdzie..

    Eee tam, wystarczy że w umowie AC nie było fiszki "pojazd jest
    wykorzystywany w sporcie samochodowym" i TU się próbuje uznać
    nieważność polisy.

    No i pytanie czy amatorska impreza to od razu sport samochodowy...

    --
    Pozdro
    Massai